آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ (و آن ها چه کار می کنند؟)

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟ قهرمان درآمدزا و صرفه جویی در زمان شما. یک آژانس بازاریابی دیجیتال به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از طریق کانال‌های آنلاینی مانند جستجو، پولی، ایمیل، اجتماعی و غیره به کاربران دسترسی پیدا کنند، پرورش دهند و آنها را تبدیل کنند.

پاسخ به سوالات بیشتر در مورد آژانس های بازاریابی آنلاین، از جمله “آژانس بازاریابی دیجیتال چه می کند؟” زیر به دنبال شروع کار با یک شرکت بازاریابی اینترنتی هستید؟ راهنمای رایگان ما در مورد کار با یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی دیجیتال را دانلود کنید!

منبع رایگان

همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ

بنابراین، شما می خواهید با یک آژانس بازاریابی دیجیتال کار کنید – چگونه و چرا یک آژانس مناسب را انتخاب می کنید؟

راهنمای رایگان من را دریافت کنید

CTA

آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال خدمات حرفه‌ای را برای کمک به کسب‌وکارها ارائه می‌کند تا دید، دسترسی و درآمد خود را از کانال‌های آنلاین بهبود بخشند. شرکت های بازاریابی دیجیتال به صورت یکباره یا مداوم با مشتریان کار می کنند و خدماتی را برای جستجو، پولی، ایمیل، شبکه های اجتماعی و سایر کانال های دیجیتال ارائه می دهند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ چه کاری انجام می دهد؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال راه‌حل‌های بازاریابی آنلاین را برای کمک به کسب‌وکارها برای بهبود آگاهی از برند، تولید سرنخ و فروش از طریق کانال‌های آنلاین ارائه می‌کند. راه حل های یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند شامل بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، طراحی وب، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) و موارد دیگر باشد.

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ چه کاری باید انجام دهد؟

یک شرکت معتبر بازاریابی دیجیتال باید کارهای زیر را برای مشتریان انجام دهد:

  1. اهداف، مخاطبان و بازار خود را بیاموزید
  2. برای دستیابی به اهداف خود یک استراتژی یا برنامه سفارشی برای کسب و کار خود ارائه دهید
  3. به‌روزرسانی‌های منظم در مورد کار انجام شده، عملکرد کلی و موارد دیگر به تیم خود بدهید
  4. برای ارائه به‌روزرسانی‌های دقیق و ردیابی هدف، عملکرد خود را ردیابی کنید
  5. به کسب و کار خود کمک کنید تا تغییرات بازار، تغییرات بازاریابی دیجیتال و موارد دیگر را هدایت کند

در اینجا چند نمونه از نحوه کمک یک آژانس بازاریابی دیجیتال آورده شده است:

  • شناسایی، ایجاد و اجرای استراتژی های بازاریابی ارزشمند: آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با مشتریان همکاری می‌کنند تا استراتژی‌های بازاریابی سفارشی را ایجاد و پیاده‌سازی کنند که به بهترین وجه مناسب کسب‌وکار آنها باشد و بهترین‌ها را ارائه دهد بازگشت سرمایه (ROI).
  • ردیابی پیشرفت کمپین و ارائه گزارش های جامع: آژانس های دیجیتال مارکتینگ پیشرفت و موفقیت کمپین های بازاریابی شما را پیگیری می کنند و اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می دهند گزارش های سفارشی، بنابراین شما همیشه در جریان هستید.
  • ارزیابی نتایج: آژانس های بازاریابی دیجیتال همچنین نتایج استراتژی ها و کمپین های بازاریابی را ارزیابی خواهند کرد تا مشخص کنند کدام استراتژی ها هستند بیشترین درآمد را به همراه دارد برای کسب و کار شما
  • ایجاد سرنخ و فروش: به طور کلی، هدف اصلی آژانس های بازاریابی دیجیتال این است که ایجاد ترافیک وب و سرنخ و فروش را برای کسب و کار خود از طریق استراتژی های بازاریابی نوآورانه خود افزایش دهید.
  • ارتباط باز را حفظ کنید: می توانید انتظار داشته باشید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در حین کار با شما مکرراً در تماس باشد. آنها ممکن است گزارش‌های منظم و به‌روزرسانی‌های پیشرفت را ارائه دهند و در مورد مشکلات جدید یا تکنیک‌های جدید بحث کنند.
  • به عنوان توسعه دهنده تیم بازاریابی خود خدمت کنید: همچنین می توانید انتظار داشته باشید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر به عنوان توسعه دهنده تیم بازاریابی شما عمل کند. آنها می توانند به آزاد کردن زمان کمک کنند و به تیم شما اجازه دهند روی سایر وظایف بازاریابی تمرکز کنند.

چرا یک آژانس دیجیتال مارکتینگ استخدام کنیم؟

استخدام آژانس دیجیتال مارکتینگ چند مزیت دارد، از جمله موارد زیر:

1. در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

کار با آژانس های دیجیتال مارکتینگ، به ویژه آژانس های خدمات کامل مانند WebFX، می تواند در طولانی مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. بسیاری از آژانس ها به شما اجازه می دهند چندین سرویس را در یک بسته قرار دهید و اغلب می توانند برای انجام این کار تخفیف هایی ارائه دهند.

همچنین می توانید با کار با یک تیم برای مدیریت کمپین ها و پلتفرم های متعدد به جای برقراری ارتباط با آژانس ها و تیم های مختلف در زمان خود صرفه جویی کنید. و آژانس های بازاریابی دیجیتال می توانند چند پروژه را از دست شما بردارند، بنابراین می توانید زمان بیشتری را صرف تمرکز بر مهمترین وظایف خود کنید.

2. استراتژی های درآمدزا را شناسایی کنید

گاهی اوقات ردیابی اینکه کدام استراتژی های بازاریابی بیشترین فروش و فروش را برای کسب و کار شما به همراه دارند، دشوار است.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توانند از جدیدترین فناوری‌ها استفاده کنند ابزار بازاریابی و نرم‌افزاری برای اینکه دقیقاً ببینید سرنخ‌ها و فروش‌های شما از کجا می‌آیند، بنابراین می‌توانید تلاش‌های خود را بر روی استراتژی‌هایی متمرکز کنید که مؤثرترین هستند.

برخی از آژانس های بازاریابی دیجیتال نیز دسترسی به ابزارهای بازاریابی خود را ارائه می دهند. مشتریان ما در WebFX به نرم افزار Open AI دسترسی دارند MarketingCloudFX، جایی که آنها می توانند نتایج را در چندین کمپین نظارت کنند، منابع و تماس های تلفنی را ردیابی کنند و موارد دیگر.

3. مدیریت کمپین را ساده کنید

با همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال، به کارشناسان صنعت دسترسی خواهید داشت که می توانند به شما کمک کنند تا کمپین های خود را به طور موثر مدیریت کنید و استراتژی هایی را توسعه دهید که درآمد شما را افزایش می دهد.

و اگر کمپین ها و پلتفرم های متعددی دارید، یک آژانس می تواند به شما در مدیریت هر یک کمک کند. با داشتن اعضای تیم متخصص در نقش های بازاریابی مختلف، آژانس های بازاریابی دیجیتال به شما این امکان را می دهند که مدیریت کمپین خود را در یک مکان ساده کنید.

چگونه یک آژانس دیجیتال مارکتینگ استخدام کنم؟

در زیر یک مرور کلی از نحوه استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید:

  1. خدمات دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنید، از هزینه آنها تا آنچه باید شامل شود
  2. نظرات ذینفعان را در مورد اهداف، بودجه و انتظارات آژانس دریافت کنید
  3. از شبکه حرفه ای خود درخواست معرفی کنید
  4. مطالعات موردی آژانس، بررسی ها و توصیفات را بخوانید
  5. درخواست ملاقات با نامزدهای برتر و پرسیدن سوال کنید
  6. دریافت قیمت سفارشی و قابل تحویل

با راهنمای ما در مورد نحوه استخدام آژانس بازاریابی دیجیتال، درباره پیدا کردن بهترین آژانس اطلاعات بیشتری کسب کنید!

سوالات متداول در مورد شرکت های بازاریابی دیجیتال

با این سوالات متداول درباره شرکت های بازاریابی دیجیتال بیشتر بدانید:

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای درک نحوه عملکرد یک آژانس بازاریابی دیجیتال، بهتر است ابتدا اصول اولیه آن را درک کنید بازاریابی دیجیتال. یک توضیح ساده این است که دیجیتال مارکتینگ بازاریابی آنلاین محصولات و خدمات است.

دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی است؟

بازاریابی دیجیتال شامل استراتژی هایی مانند:

بازاریابی دیجیتال از پلتفرم‌ها و فناوری آنلاین برای بازاریابی مؤثر محصولات و خدمات شما در اینترنت استفاده می‌کند، بنابراین بهتر می‌توانید به سرنخ‌های واجد شرایط دسترسی پیدا کنید و آنها را تبدیل کنید. با دیجیتال مارکتینگ، شما همچنین می توانید به راحتی رفتار و تعامل مشتری را زیر نظر داشته باشید، بنابراین می توانید موفقیت کمپین های خود را ردیابی کنید و به راحتی شناسایی کنید که کدام استراتژی ها منجر به نتایج می شوند.

اگر می خواهید به چندین استراتژی و کمپین بازاریابی دسترسی داشته باشید، الف آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کاملمانند WebFX، راهی برای رفتن است.

مزایای یک شرکت بازاریابی دیجیتال را باز کنید

شما تعریف آژانس دیجیتال مارکتینگ را می‌دانید و اکنون آماده هستید که مزایای آن را باز کنید.

یک راه حل کلید در دست برای بازاریابی آنلاین با آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل ما دریافت کنید، که استراتژی های سفارشی و مؤثری را برای SEO، PPC، رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر ایجاد می کند. خدمات دیجیتال مارکتینگ ما را اکنون مرور کنید یا همین امروز به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید تا بیشتر بدانید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور