بیانیه اعتراضات امروز کمیسیون اروپا ادعاهایی را بیان می کند که جدید نیستند و به بخش محدودی از تجارت تبلیغاتی ما مربوط می شوند. تشخیص نمی دهد که چگونه فناوری پیشرفته تبلیغات به بازرگانان کمک می کند به مشتریان دست یابند و کسب و کارشان را رشد دهند – در حالی که هزینه ها را کاهش می دهد و انتخاب های مشتریان را گسترش می دهد.
ما مشتاقانه منتظریم نشان دهیم که چگونه تبلیغات دیجیتالی با کیفیت بالاتر و موثرتر را فعال کردهایم که به دسترسی گستردهتر به محتوا و اطلاعات آنلاین برای همه کمک کرده است.
فناوری تبلیغات به شدت رقابتی است و دائما در حال تغییر است. ما با صدها شرکت در این فضا رقابت می کنیم، از جمله نام های معروفی مانند آمازون، مایکروسافت، و متا و همچنین شرکت های تخصصی فناوری تبلیغاتی مانند Criteo، The Trade Desk، و بسیاری دیگر. حتی شرکت های رسانه ای و خرده فروشان هم اکنون فناوری های تبلیغاتی رقیب را ارائه می دهند.
بسیاری از این شرکتها خدمات فناوری تبلیغاتی یکپارچهای را هم به تبلیغکنندگان و هم برای ناشران به همان روشی که ما انجام میدهیم ارائه میکنند، زیرا این مدلهای یکپارچه به ارتباط مؤثرتر تبلیغکنندگان، ناشران و مصرفکنندگان کمک میکنند – و از هر سه سود میبرند.
و رقابت برای قرار دادن تبلیغات دیجیتال هر روز و در هر سطحی انجام می شود. مشتریان به طور مرتب ابزارهای ما را با رقبای ما ترکیب و تطبیق می دهند. طبق مطالعات صنعت، ناشران بزرگ به طور متوسط امسال از شش پلتفرم مختلف برای فروش تبلیغات در وب سایت خود استفاده خواهند کرد.
در چنین فضای شلوغی، ناشران و تبلیغکنندگان استفاده از Google را انتخاب میکنند زیرا محصولات ما مؤثر و قابل اعتماد هستند. هزینههای فناوری تبلیغات ما شفاف و مطابق با نرخهای صنعت است. و ابزارهای پیشرو در صنعت ما به ناشران و تبلیغکنندگان کمک میکنند تا تأیید کنند که در خرید و فروش مکانهای تبلیغاتی با هزینههای پنهان مواجه نمیشوند.
بازار تبلیغات دیجیتال از قیمتهای رقابتی، نوآوری پر جنب و جوش و رقابت قوی برخوردار است – که به تبلیغکنندگان، ناشران و مصرفکنندگان کمک میکند. ما مشتاقانه منتظریم نشان دهیم که چگونه ابزارهای فناوری تبلیغات ما به باز و در دسترس بودن اینترنت کمک میکنند – و چگونه شکستن آنها در دسترس بودن محتوای رایگان و با پشتیبانی از تبلیغات را کاهش میدهد که به نفع همه است.