اطلاعیه امروز کمیسیون اروپا در مورد فناوری تبلیغات ما

بیانیه اعتراضات امروز کمیسیون اروپا ادعاهایی را بیان می کند که جدید نیستند و به بخش محدودی از تجارت تبلیغاتی ما مربوط می شوند. تشخیص نمی دهد که چگونه فناوری پیشرفته تبلیغات به بازرگانان کمک می کند به مشتریان دست یابند و کسب و کارشان را رشد دهند – در حالی که هزینه ها را کاهش می دهد و انتخاب های مشتریان را گسترش می دهد.

ما مشتاقانه منتظریم نشان دهیم که چگونه تبلیغات دیجیتالی با کیفیت بالاتر و موثرتر را فعال کرده‌ایم که به دسترسی گسترده‌تر به محتوا و اطلاعات آنلاین برای همه کمک کرده است.

فناوری تبلیغات به شدت رقابتی است و دائما در حال تغییر است. ما با صدها شرکت در این فضا رقابت می کنیم، از جمله نام های معروفی مانند آمازون، مایکروسافت، و متا و همچنین شرکت های تخصصی فناوری تبلیغاتی مانند Criteo، The Trade Desk، و بسیاری دیگر. حتی شرکت های رسانه ای و خرده فروشان هم اکنون فناوری های تبلیغاتی رقیب را ارائه می دهند.

بسیاری از این شرکت‌ها خدمات فناوری تبلیغاتی یکپارچه‌ای را هم به تبلیغ‌کنندگان و هم برای ناشران به همان روشی که ما انجام می‌دهیم ارائه می‌کنند، زیرا این مدل‌های یکپارچه به ارتباط مؤثرتر تبلیغ‌کنندگان، ناشران و مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند – و از هر سه سود می‌برند.

و رقابت برای قرار دادن تبلیغات دیجیتال هر روز و در هر سطحی انجام می شود. مشتریان به طور مرتب ابزارهای ما را با رقبای ما ترکیب و تطبیق می دهند. طبق مطالعات صنعت، ناشران بزرگ به طور متوسط ​​امسال از شش پلتفرم مختلف برای فروش تبلیغات در وب سایت خود استفاده خواهند کرد.

در چنین فضای شلوغی، ناشران و تبلیغ‌کنندگان استفاده از Google را انتخاب می‌کنند زیرا محصولات ما مؤثر و قابل اعتماد هستند. هزینه‌های فناوری تبلیغات ما شفاف و مطابق با نرخ‌های صنعت است. و ابزارهای پیشرو در صنعت ما به ناشران و تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کنند تا تأیید کنند که در خرید و فروش مکان‌های تبلیغاتی با هزینه‌های پنهان مواجه نمی‌شوند.

بازار تبلیغات دیجیتال از قیمت‌های رقابتی، نوآوری پر جنب و جوش و رقابت قوی برخوردار است – که به تبلیغ‌کنندگان، ناشران و مصرف‌کنندگان کمک می‌کند. ما مشتاقانه منتظریم نشان دهیم که چگونه ابزارهای فناوری تبلیغات ما به باز و در دسترس بودن اینترنت کمک می‌کنند – و چگونه شکستن آن‌ها در دسترس بودن محتوای رایگان و با پشتیبانی از تبلیغات را کاهش می‌دهد که به نفع همه است.