اطلاعات درآمد: تعریف، مزایا و موارد دیگر

هوش درآمد چیست؟ هوش درآمد فرآیند جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد فروش و استفاده از محصول شما برای کسب درآمد بیشتر است.


اگر از هر شرکتی بپرسید که هدف اصلی آن چیست، پاسخ صادقانه این است: “کسب درآمد”. این احتمالاً برای تجارت شما نیز صدق می کند. به طور طبیعی، کسب و کار شما همیشه به دنبال راه های بیشتری برای افزایش سود خود است.

اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه می توانید موثرترین راه های افزایش درآمد خود را کشف کنید؟

پاسخ هوش درآمدی است. این فرآیند بازاریابی و فروش، کلید یادگیری این است که چگونه می توانید فروش بیشتری داشته باشید و درآمد شرکت خود را بهبود بخشید. اما هوش درآمد چیست و چگونه می تواند برای شما مفید باشد؟

این فقط سوالی است که ما اینجا هستیم تا به آن پاسخ دهیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید. سپس در خبرنامه ما مشترک شوید، درآمد هفتگی، برای نکات بیشتر در بازاریابی دیجیتال از کارشناسان!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

هوش درآمد چیست؟

هوش درآمد فرآیندی است که شامل جمع‌آوری، سازمان‌دهی و تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به فروش و استفاده از محصول شما به منظور یادگیری نحوه کسب درآمد بیشتر برای کسب‌وکارتان است. به طور معمول، این فرآیند با افزایش می یابد ابزارهای هوش مصنوعی (AI).

هوش درآمد چگونه کار می کند؟

حالا که هوش درآمدی را تعریف کردیم، اجازه دهید کمی این تعریف را بشکنیم. هوش درآمد دقیقا چگونه کار می کند؟

هدف استراتژی هوش درآمدی این است که به شما کمک کند تا دریابید که چگونه در آینده درآمد بیشتری کسب کنید. شما باید سوالاتی از این قبیل بپرسید:

  • چه چیزی قبلاً بیشترین درآمد را برای کسب و کار شما داشته است؟
  • کدام محصولات یا خدمات بهترین فروش را دارند؟
  • کدام نوع از افراد بیشتر از شما خرید می کنند؟
  • کدام استراتژی های بازاریابی و فروش بیشترین درآمد را ایجاد کردند؟

اینجاست که هوش درآمد وارد تصویر می شود. برای پاسخ به این سوالات، می توانید به داده های بازاریابی و فروش خود نگاه کنید. با یکپارچه سازی آن داده ها و تجزیه و تحلیل آن ها، می توانید روندها و الگوهایی را بیابید که به شما نشان می دهد کدام استراتژی ها و شیوه ها در افزایش درآمد مؤثرتر هستند.

سپس می توانید آنچه را که یاد می گیرید بردارید و آن را در بازاریابی و فروش خود به کار ببرید.

4 مزیت هوش درآمدی

چندین روش قابل توجه وجود دارد که تجزیه و تحلیل درآمد می تواند به کسب و کار شما کمک کند. در اینجا چهار مورد از بزرگترین چیزهایی که می تواند به شما در انجام آنها کمک کند آورده شده است.

1. شناسایی فرصت های قابل دوام

یکی از مزیت‌های هوش درآمد، یافتن فرصت‌های بازاریابی و فروش است که ممکن است قبلاً از آن آگاه نبوده باشید.

برای مثال، شاید تمرکز اصلی شما همیشه روی هدف قرار دادن افراد در کانزاس بوده است. اما وقتی داده‌های درآمد خود را تجزیه و تحلیل می‌کنید، متوجه می‌شوید که موفق‌ترین فروش‌های شما از سوی مردم نبراسکا بوده است. این به شما می گوید که فرصت بزرگی برای افزایش درآمد با سرمایه گذاری بیشتر در بازاریابی برای ساکنان نبراسکا وجود دارد.

به طور مشابه، ممکن است متوجه شوید که یک استراتژی بازاریابی خاص برای شما خوب عمل کرده است، اما در گذشته اولویت شما نبوده است. با تکیه بیشتر بر این استراتژی در آینده، به طور بالقوه می توانید درآمد خود را حتی بیشتر افزایش دهید.

2. تیم خود را متحد کنید

یکی دیگر از مزایای قابل توجه هوش درآمد این است که می تواند به شما کمک کند کل تیم خود را در یک صفحه قرار دهید. یکی از نتایجی که اغلب می تواند در تیم های بازاریابی و فروش اتفاق بیفتد این است که اعضای مختلف تیم در نهایت با داده های منابع مختلف کار می کنند و این داده ها اغلب ناسازگار هستند.

اما هوش درآمد شامل یکپارچه سازی تمام داده های شما در یک مکان واحد است. که از هر گونه ناهماهنگی جلوگیری می کند و همچنین مانع می شود سیلوهای داده – یعنی موقعیت‌هایی که تیم‌های مختلف روی مجموعه داده‌های جداگانه‌ای کار می‌کنند که با یکدیگر به اشتراک نمی‌گذارند.

وقتی همه اعضای تیم شما با یکدیگر همگام باشند، تلاش های بازاریابی و فروش آنها موثرتر خواهد بود.

3. درک خود را از مخاطبان خود افزایش دهید

یکی از مهم ترین بخش های بازاریابی و فروش، درک مخاطبان است. اگر حتی نمی‌دانید برای چه کسی بازاریابی می‌کنید – خیلی کمتر چه می‌خواهند و چگونه آنها را تبدیل کنید – شانس زیادی برای فروش ندارید.

خوشبختانه، هوش درآمد می تواند به این امر کمک کند. تجزیه و تحلیل شما می تواند دقیقاً به شما نشان دهد که چه نوع مردمی از شما خرید می کنند و از شرکت شما چه می خواهند. این می تواند از جمعیت شناسی مشتری گرفته تا نحوه تعامل مردم با وب سایت شما و بازاریابی آنلاین باشد.

با افزایش آشنایی خود با مخاطبان خود، می توانید به طور مؤثرتری بازاریابی و فروش به آنها داشته باشید و درآمد خود را افزایش دهید.

4. نرخ تبدیل خود را بهبود بخشید

در نهایت – و مهمتر از همه – تجزیه و تحلیل درآمد به شما کمک می کند تا خود را بهبود ببخشید نرخ تبدیل.

این مزیت حاصل سه مورد قبلی است. با شناسایی فرصت‌های جدید، قرار دادن تیم خود در همان صفحه، و درک بهتر اینکه چه کسی را هدف قرار دهید و چگونه آنها را هدف قرار دهید، می‌توانید تلاش‌های بازاریابی و فروش خود را بسیار بهبود بخشید.

در نتیجه، این تلاش‌ها در ایجاد تبدیل بسیار مؤثرتر خواهند بود. این تبدیل ها شامل همه چیز از ثبت نام ایمیل تا فروش است. در درازمدت، این افزایش تبدیل‌ها به کسب و کار شما کمک می‌کند تا درآمد بسیار بیشتری تولید کند – که البته پایان بازی است.

انتخاب بهترین ابزار هوشمند درآمد

هوش درآمد چیزی نیست که بتوانید به تنهایی انجام دهید. شما باید نرم افزار دیجیتالی را در جعبه ابزار خود داشته باشید.

یکی از گزینه‌ها این است که به دنبال نرم‌افزاری باشید که به‌طور خاص برای هوش درآمد طراحی شده است. چندین ابزار مختلف اطلاعاتی درآمدی وجود دارد، از جمله:

با این حال، این ابزارها برای همه ضروری نیستند. آنها می توانند مفید باشند اگر شما بتوانید آنها را بپردازید، اما آنها تنها ابزاری نیستند که می توانند این کار را انجام دهند. به هر حال، هوش درآمدی همه چیز در مورد جمع آوری داده ها در مورد فروش، مشتریان و استفاده از محصول شماست – و انواع دیگری از ابزارها وجود دارند که این کار را انجام می دهند.

اگر مانند اکثر کسب و کارها هستید، از قبل باید یک داشته باشید پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، و احتمالاً برخی نرم افزار بازاریابی همچنین. این ابزارها اغلب دارای تمام ویژگی های لازم برای انجام هوشمندی درآمد هستند، در این صورت نیازی به خرج کردن پول در یک پلت فرم اضافی نیست.

MarketingCloudFX می تواند تلاش های اطلاعاتی درآمد شرکت شما را تقویت کند

اگر به دنبال نرم افزار بازاریابی برای کمک به استراتژی هوشمندی درآمد خود هستید، بیشتر از این به دنبال آن نباشید. MarketingCloudFX نرم افزار بازاریابی اختصاصی WebFX است که برای مشاغلی مانند شما طراحی شده است. می تواند به شما در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های مربوط به کمپین های بازاریابی کمک کند.

به‌علاوه، وقتی از MarketingCloudFX استفاده می‌کنید، صندلی‌های رایگان دریافت می‌کنید مخلص کلام، یکی از بهترین CRM های موجود در بازار است. این دو پلتفرم با هم می توانند به شما کمک کنند تا دیدی جامع از فروش، مشتریان و تجزیه و تحلیل درآمد کلی خود ایجاد کنید. سپس می توانید بینش خود را برای افزایش فروش بیشتر به کار ببرید.

علاقه مند به همکاری با ما برای استفاده از MarketingCloudFX هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور