چگونه هوش مصنوعی می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد

نشان داده شده است که دستیاران مجازی با حضور مکالمه در مقایسه با ربات‌های گفتگوی صرفاً مبتنی بر متن، اعتماد و در نتیجه تعامل را نیز افزایش می‌دهند. نمایندگان مجازی می توانند خدمات مشتری شخصی و معتبرتری را برای تجربه های خودکار ارائه دهند، چه به عنوان اینفلوئنسر مجازی و چه به عنوان دستیار خرید شخصی.

رشد دستیاران مجازی در آسیا و اقیانوسیه

پیش‌بینی می‌شود که بازار این دستیاران مجازی در آسیا و اقیانوسیه با نرخ 51.3 درصد در سال 2030 رشد کند که به دلیل افزایش پیوسته تعداد کاربران تلفن‌های هوشمند و اینترنت است. محبوبیت آسیا در بازی‌های آنلاین این فرصت را برای افراد فراهم می‌کند تا از این فناوری برای تعامل و بیان خود در طول بازی استفاده کنند. آنها همچنین می توانند راه حلی خلاقانه برای چالش های اجتماعی ارائه دهند – به عنوان مثال، با افزایش کیفیت زندگی برای سالمندان، از جمعیت ژاپن که به سرعت در حال پیر شدن هستند، حمایت می کنند.

بر اساس داده های اخیر دولت ژاپن، انتظار می رود تا سال 2050، 40 درصد از جمعیت این کشور به سن 65 سالگی و بالاتر برسند. اوموتناشی “مفهوم منحصر به فرد مهمان نوازی شدید با تمرکز بر پیش بینی نیازها” ژاپن را به مکانی ایده آل برای آزمایش عوامل مجازی تبدیل می کند. در حالی که فناوری فعلی توانایی عوامل مجازی را برای ارائه درست محدود می کند اوموتناشیدر دسترس بودن 24 ساعته آنها یک راه حل قانع کننده برای مقابله با کاهش نیروی کار و افزایش نیاز به کمک سالمندان ارائه می دهد.

ایجاد یک دستیار مجازی مکالمه با KDDI

در طی رویداد Google Cloud Next در آوریل امسال، تیم نوآوری شریک Google فناوری عامل مجازی ما را از طریق مشارکت با یکی از شرکت‌های مخابراتی پیشرو ژاپن، KDDI، به نمایش گذاشت.

در نسخه ی نمایشی، یک مشتری از طریق یک رابط پیام رسان با Metako – یک عامل پشتیبانی مجازی مشتری – درگیر می شود. در جستجوی کمک در مورد اعلان‌های موجود در انبار دریافت شده پس از خرید، آنها از متاکو کمک می‌خواهند.