اکنون، حتی افراد بیشتری در سراسر جهان میتوانند از هوش مصنوعی مولد در جستجوی کمک روزمره استفاده کنند، و ما مشتاقانه منتظریم تا در آینده به کشورهای بیشتری گسترش دهیم.
یادگیری از اولین آزمایشات ما
در چند ماه پس از راهاندازی هوش مصنوعی مولد در جستجو، ما در تحقیقات خود دریافتیم که افراد تجربه مثبتی دارند و از SGE برای کمک به سؤالات پیچیدهتر و انواع سؤالات کاملاً جدید استفاده میکنند. ما همچنین بالاترین امتیاز رضایت را در میان کاربران جوانتر (18 تا 24 سال) مشاهده می کنیم، که می گویند از پرسیدن سؤالات بعدی به صورت مکالمه لذت می برند.
افراد به ما می گویند که سؤالات بعدی پیشنهادی را برای دیدن نمونه هایی از چگونگی اصلاح جستجوی خود مفید می دانند و سؤالات مکالمه طولانی تر و بیشتری را در جملات کامل می پرسند زیرا هوش مصنوعی مولد در جستجو می تواند به آنها کمک کند تا به سرعت آنچه را که هستند پیدا کنند. به دنبال به طور کلی، ما می بینیم که مردم پرس و جوهایی را امتحان می کنند که قبلاً هرگز فکر نمی کردند می توانند آنها را جستجو کنند و فرصت های جدیدی را برای Google ایجاد می کنند تا مفید باشد.
ما همچنین متوجه شدیم که مردم تبلیغات را در بالا یا پایینتر از نمای کلی مبتنی بر هوش مصنوعی مفید میدانند، زیرا آنها گزینههای مفیدی را برای افراد برای اقدام و ارتباط با مشاغل فراهم میکنند.
یکی دیگر از مزایای مردم این است که این تجربه در جستجو یکپارچه شده است. آنها دوست دارند که به راحتی بتوانند به طیف گسترده ای از منابع در وب، علاوه بر آنچه در عکس فوری مجهز به هوش مصنوعی می بینند، پیمایش کنند و به آنها دسترسی داشته باشند. ما در حال انجام کار مداوم هستیم تا سیستم های خود را اصلاح کنیم تا بدانیم چه زمانی SGE به عنوان افزودنی به تجربه جستجو مفیدتر است.
پیدا کردن اطلاعات مرتبط را حتی آسان تر می کند
این تجربه مولد هوش مصنوعی به افراد کمک می کند تا طیف وسیعی از دیدگاه ها را کشف کنند و به عنوان نقطه پرشی برای کاوش محتوای وب عمل می کند. اخیراً به اشتراک گذاشتیم که در حال آزمایش راههای سادهتر برای افراد برای کشف و بازدید از صفحات وب هستیم که از اطلاعات در مرورهای کلی مبتنی بر هوش مصنوعی پشتیبان تهیه میکنند. در طول آزمایش، ما آموختهایم که وقتی دسترسی به این پیوندها در خود نمای کلی ارائه میشود، مردم راحتتر و قابل درکتر میشوند.
بنابراین از امروز، وقتی نماد فلش را در کنار اطلاعات در یک نمای کلی مبتنی بر هوش مصنوعی میبینید، میتوانید برای دیدن صفحات وب مرتبط کلیک کنید و با مراجعه به سایتها به راحتی اطلاعات بیشتری کسب کنید. این اولین بار در ایالات متحده راه اندازی می شود و در هفته های آینده در ژاپن و هند نیز عرضه خواهد شد.
توجه به این نکته مهم است که هوش مصنوعی مولد در جستجو همچنان یک آزمایش است و ما به آزمایش روشهای مختلف ارائه نتایج و گوش دادن به بازخورد ادامه خواهیم داد، در حالی که رویکردهایی را که همچنان باعث افزایش ترافیک به وبسایتهای مربوطه میشوند، اولویت بندی میکنیم.