گوگل لینک های بیشتری را در خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی SGE اضافه می کند

گوگل لینک های بیشتری را به صفحات وب در خلاصه های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در Search Generative Experience (SGE) اضافه می کند.

این بهبود، بازدید از صفحات وب پشتیبان‌گیری از اطلاعات ارائه شده در خلاصه را برای افراد آسان‌تر می‌کند.

پیش از این، جستجوگران مجبور بودند برای یافتن پیوندهایی به صفحات منبع، در زیر خلاصه حرکت کنند.

در طول آزمایش، گوگل می‌گوید که کاربران SGE را ساده‌تر و بصری‌تر می‌دانستند که پیوندها در نمای کلی موضوع تولید شده در دسترس بودند.

از امروز، با کلیک بر روی نماد فلش در کنار اطلاعات در مرورهای کلی موضوع SGE، شما را به منتخبی از صفحات مرتبط می‌برد.

این تغییر زمانی رخ می‌دهد که گوگل پس از ماه‌ها آزمایش در ایالات متحده، قابلیت جستجوی آزمایشی هوش مصنوعی را به هند و ژاپن گسترش می‌دهد.

با این حال، انتخاب گسترده پیوندهای صفحه وب در مرور کلی موضوع منحصر به ایالات متحده است

جایگزینی برای جستجوی سنتی نیست

گوگل می گوید SGE برای تکمیل و نه جایگزین نتایج جستجوی سنتی طراحی شده است.

این شرکت اذعان کرد که هوش مصنوعی مولد به دلیل اطلاعات غلط احتمالی با انتقاداتی مواجه شده است.

پیوند مستقیم حقایق به منابع یکی از راه‌هایی است که گوگل قصد دارد نگرانی‌ها را برطرف کند. این شرکت اعلام کرد که اتصال کاربران به وب سایت های معتبر حتی با بررسی برنامه های هوش مصنوعی همچنان یک اولویت است.

گوگل گفت: «توجه به این نکته مهم است که هوش مصنوعی مولد در جستجو همچنان یک آزمایش است. “ما به آزمایش روش های مختلف ارائه نتایج و گوش دادن به بازخورد ادامه خواهیم داد.”

گوگل بازخورد مثبت اولیه در SGE را گزارش می دهد

گوگل گفت که بازخورد اولیه کاربران مثبت بوده است، با نمرات رضایت بالا در میان جمعیت جوان تر.

«در چند ماه پس از راه‌اندازی هوش مصنوعی مولد در جستجو، ما در تحقیقات خود متوجه می‌شویم که افراد تجربه مثبتی دارند و از SGE برای کمک به سؤالات پیچیده‌تر و انواع سؤالات کاملاً جدید استفاده می‌کنند. ما همچنین شاهد بالاترین امتیاز رضایت در میان کاربران جوانتر (18 تا 24 سال) هستیم که می گویند از پرسیدن سؤالات بعدی به صورت مکالمه لذت می برند.

گفته می‌شود که از طریق مرورهای کلی موضوعات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، SGE به جستجوگران کمک می‌کند تا موضوعات را سریع‌تر درک کنند، دیدگاه‌های جدیدی به دست آورند و وظایف را به نحو احسن انجام دهند.

«افراد به ما می گویند که سؤالات بعدی پیشنهادی را برای دیدن نمونه هایی از نحوه اصلاح جستجوی خود مفید می دانند و سؤالات مکالمه طولانی تر و بیشتری را در جملات کامل می پرسند زیرا هوش مصنوعی مولد در جستجو می تواند به آنها کمک کند تا به سرعت آنچه را که هستند پیدا کنند. به دنبال به طور کلی، ما می‌بینیم که مردم پرس و جوهایی را امتحان می‌کنند که ممکن است قبلاً فکر نمی‌کردند بتوانند آن‌ها را جستجو کنند و فرصت‌های جدیدی را برای Google ایجاد می‌کنند تا مفید باشد.»

SGE به هند و ژاپن گسترش می یابد

گوگل در حال گسترش قابلیت‌های جستجوی آزمایشی مبتنی بر هوش مصنوعی به کشورهای بیشتری است.

SGE پس از چندین ماه آزمایش در ایالات متحده اکنون در هند و ژاپن در دسترس است.

Hema Budaraju، مدیر ارشد مدیریت محصول برای جستجو در گوگل، در اطلاعیه ای می گوید:

اکنون، حتی افراد بیشتری در سراسر جهان می‌توانند از هوش مصنوعی مولد در جستجوی کمک‌های روزمره استفاده کنند و ما مشتاقانه منتظریم تا در آینده به کشورهای بیشتری گسترش دهیم.»

کاربران ژاپنی می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی در زبان محلی خود استفاده کنند.

در هند، SGE به دو زبان انگلیسی و هندی در دسترس خواهد بود. کاربران هندی همچنین گزینه ای برای گفتن پرس و جوها و گوش دادن به پاسخ های صوتی خواهند داشت.

به طور خلاصه

گوگل ویژگی جستجوی آزمایشی هوش مصنوعی خود، SGE را با افزودن پیوندهای بیشتر صفحات وب در خلاصه ها برای تأیید حقایق و افزایش ترافیک برای ناشران، تقویت می کند.

همانطور که گوگل در دسترس بودن SGE را گسترش می دهد، بر تکمیل جستجوی سنتی تاکید می کند، نه جایگزینی آن. گوگل قصد دارد این تجربه را بر اساس بازخورد بیشتر اصلاح کند.


تصویر ویژه: Koshiro K/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور