در طول دهه گذشته، اکثر رهبران بازار SAAS که به عنوان راه حل های نقطه ای برای حل یک مورد استفاده محدود شروع به کار کردند، به موارد استفاده متعدد و پرسوناها برای ارائه خدمات گسترش یافته اند و مجموعه ویژگی ها به شدت در حال رشد هستند. این به آنها امکان داده است تا TAM خود را گسترش دهند و مجوزهای بیشتری بفروشند. اما این به قیمت افزایش پیچیدگی محصول تمام شده است.
اغلب، مرتبط ساختن محصول برای کاربران متخصص، اما برای کاربرانی که فقط میخواهند کارهای خاصی را از محصول انجام دهند، پیچیده است.
رابط کاربری Salesforce – از آنجایی که این محصول چندین مورد و شخصیت را در یک سازمان ارائه می دهد، سفر کاربر و ناوبری پیچیده است و اغلب فقط برای کاربر متخصص مناسب است.
کمک خلبانان هوش مصنوعی برای افزایش کارایی کاربر
کاربران انتظار دارند که کمک خلبانهای مجهز به LLM چیزی بیش از رباتهای گفتگوی کمکی بهبود یافته باشند که از طریق RAG پشتیبانی میشوند. Copilots می تواند در انتزاع پیچیدگی ها و وسعت هر SAAS بسیار موثر باشد و به کاربران یک میانبر برای نتایج محصول شما بدهد.
پس از کار و مشاهده چندین تیم SAAS که استراتژی کمک خلبان خود را مشخص می کنند، سه مورد استفاده ضروری را که تیم های کمک خلبان SAAS باید روی آنها تمرکز کنند، تجزیه و تحلیل کردم.
استفاده از مورد 1: کمک پیشرفته – پشتیبانی که در واقع… پشتیبانی می کند
امروزه کاربران به جای بررسی صفحات بی پایان مستندات، انتظار پاسخ های خاصی را دارند. یک کوپیلوت که توسط Retrieval-Augmented…