گوگل از هدف گذاری خرد در تبلیغات مالی مصرف کننده جلوگیری می کند

Google خط‌مشی خود را به‌روزرسانی می‌کند که تبلیغات شخصی‌شده را محدود می‌کند تا محدودیت‌های بیشتری را برای تبلیغات مربوط به محصولات و خدمات مالی مصرف‌کننده اعمال کند.

خط‌مشی تبلیغات شخصی‌شده Google هدف‌گیری کاربران را بر اساس دسته‌های حساس مانند نژاد، مذهب یا گرایش جنسی ممنوع می‌کند.

در طول سال ها، گوگل به به روز رسانی این خط مشی برای ایجاد محدودیت های جدید ادامه داده است. آخرین به‌روزرسانی برای محدود کردن تبلیغات مالی مصرف‌کننده، بخشی از تلاش‌های مداوم Google برای اصلاح شیوه‌های هدف‌یابی تبلیغات است.

چه چیزی در حال تغییر است؟

گوگل خط مشی تبلیغات شخصی خود را در این سایت به روز می کند فوریه 2024 برای جلوگیری از هدف قرار دادن مخاطبان توسط تبلیغ کنندگان تبلیغات اعتباری و بانکی بر اساس عوامل حساسی مانند جنسیت، سن، وضعیت والدین، وضعیت تاهل، یا کد پستی.

خط‌مشی فعلی Google که «اعتبار در تبلیغات شخصی‌شده» را ممنوع می‌کند، تحت این تغییرات به «تامین مالی مصرف‌کننده در تبلیغات شخصی‌شده» تغییر نام خواهد داد.

خط مشی جدید گوگل بیان می کند:

«در ایالات متحده و کانادا، دسته‌های علاقه حساس زیر را نمی‌توان بر اساس جنسیت، سن، وضعیت والدین، وضعیت تأهل یا کد پستی برای مخاطبان هدف قرار داد.

پیشنهادهای مربوط به اعتبار یا محصولات یا خدمات مرتبط با وام‌دهی اعتباری، محصولات و خدمات بانکی، یا برخی از خدمات برنامه‌ریزی و مدیریت مالی».

Google نمونه‌هایی از جمله «کارت‌های اعتباری و وام‌هایی از جمله وام مسکن، وام خودرو، وام لوازم خانگی، وام‌های کوتاه‌مدت» و همچنین «حساب‌های بانکی و چک» و «محصولات مدیریت بدهی» ارائه کرد.

سیاست جدید چه زمانی اعمال می شود؟

محدودیت های به روز شده در تبلیغات شخصی سازی شده از 28 فوریه 2024 اعمال خواهد شد و انتظار می رود در عرض شش هفته اجرا شود.

گوگل گفت تبلیغ کنندگانی که تخلف می کنند حداقل هفت روز قبل از هرگونه تعلیق حساب اخطاری دریافت خواهند کرد.

به گفته گوگل، هدف این تغییر خط مشی محافظت بهتر از حریم خصوصی کاربران و جلوگیری از تبعیض در تبلیغات خدمات مالی است.

با این حال، این شرکت همچنان به تبلیغات عمومی برای محصولات اعتباری و بانکی که از داده‌های شخصی حساس برای هدف‌گیری استفاده نمی‌کنند، اجازه می‌دهد.

تبلیغ کنندگان باید چه کاری انجام دهند؟

گوگل در اواخر فوریه 2024 اعمال محدودیت های به روز شده را آغاز خواهد کرد اما به تبلیغ کنندگان توصیه می کند که کمپین های خود را زودتر از نظر مسائل مربوط به انطباق بررسی کنند.

تبلیغ‌کنندگان باید تنظیمات هدف‌یابی تبلیغات خود را به دقت بررسی کنند، شخصی‌سازی نادرست را بر اساس دسته‌های حساس حذف کنند و به الزامات خط‌مشی بازنگری شده پایبند باشند.

عدم رعایت قوانین می تواند منجر به تعلیق حساب پس از اخطار اولیه شود. Google با تبلیغ‌کنندگان کار خواهد کرد تا از انتقال روان در طول دوره افزایش در شش ماه آینده اطمینان حاصل کند.


تصویر ویژه: SurfsUp/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور