کنیا بودجه پروژه زیرساخت مرکز داده بزرگ را تضمین می کند | دانش مرکز داده

(ستاره، کنیا) — دولت کنیا یک قرارداد 4.48 میلیارد دلاری (682,496,192,000 میلیارد Sh682,496,192,000 میلیارد) برای پروژه های توسعه سبز در اجلاس COP28 تضمین کرده است.

این معاملات در جریان راه اندازی ابتکار صنعتی سازی سبز آفریقا (AGII) در روز شنبه اعلام شد.

در این قراردادها، کنیا با Fortescue برای یک پروژه آمونیاک سبز، تقویت امنیت انرژی و کاهش وابستگی به واردات، همکاری خواهد کرد.

این امر امنیت انرژی بیشتری را برای کنیا فراهم می کند که فراتر از استفاده از سوخت های فسیلی است و مهمتر از آن اتکا به کودهای وارداتی را متوقف می کند.

این مشارکت کنیا را در مسیر کربن زدایی صنعتی قرار می دهد.

Fortescue با دولت کنیا برای آموزش و ارتقای مهارت نسل بعدی کارگران برای انتقال سبز همکاری خواهد کرد.

ارزش این معامله 1.5 میلیارد دلار است.

معامله دوم، کنیا را از طریق کلان شهر Konza و KenGen توسعه صنعت ذخیره سازی داده های ICT با استفاده از انرژی سبز از زمین گرمایی خواهد داشت.

EcoCloud، به عنوان یک سرمایه گذار با مشارکت KenGen و Konza، برای زیرساخت مرکز داده 200 مگاواتی با هزینه سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلار برنامه ریزی کرده است.

شهر Konza مسئولیت توسعه زیرساخت های مورد نیاز را بر عهده دارد در حالی که همراه با KenGen مصمم به جذب سرمایه گذاران هستند.

در این پروژه 600 میلیون دلار تامین شده است.

کنیا همچنین با اندونزی و مصدر برای ساخت یک پروژه زمین گرمایی 300 مگاواتی همکاری کرده است.

این مشارکت به دنبال استفاده از نقاط قوت هر دو کشور از طریق انتقال فن آوری، ظرفیت سازی، ارتقاء در سیاست، چارچوب های قانونی و نظارتی و سرمایه گذاری متقابل در توسعه منابع زمین گرمایی است.

با سرمایه گذاری اولیه 1 میلیارد دلاری همراه است.

دولت همچنین با Globeleq برای توسعه یک پروژه زمین گرمایی 35 مگاواتی در مننگای شریک شده است. این مبلغ 110 میلیون دلار خواهد بود و تکمیل آن 24 ماه طول خواهد کشید.

Globeleq در حال حاضر یک پروژه خورشیدی با ظرفیت 52MWp در مالیندی در دست اجرا دارد.

قرارداد 800 میلیون دلاری دیگر برای ساخت میدان زمین گرمایی 200 مگاواتی پاکا توسط GDC و AMEA Power.

GDC و AMEA به طور مشترک داده های موجود، دسترسی به سایت و مطالعات انجام شده در میدان زمین گرمایی پاکا، از جمله تعداد چاه های حفر شده، وضعیت چاه ها، گزارش های فرآیند حفاری، و ظرفیت چاه ها (معادل مگاوات ظرفیت بخار) را ارزیابی خواهند کرد. و ظرفیت بخار + آب نمک).

این یک مطالعه امکان سنجی کامل برای میدان زمین گرمایی پاکا به دنبال خواهد داشت که هزینه های آن به طور کامل توسط AMEA Power تقبل خواهد شد.

ایالات متحده، برزیل، هند و کنیا CESC را برای گسترش زنجیره تامین انرژی پاک با وام 568 میلیون دلاری برای کشورهای در حال توسعه راه اندازی کردند. در اینجا کنیا سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری را در همین زمینه اعلام کرد.

یونایتد گرین و شرکت توسعه کنیا برای توسعه پروژه کشاورزی پایدار در اطراف منطقه حوضه دریاچه.

این پروژه 15000 هکتار از زیر کشت های اقلیمی هوشمند، جذب کربن بالا، کشاورزی دقیق و کشت ردیفی وسیع را پوشش خواهد داد.

270 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

این مقاله در ابتدا در ستاره، کنیا ظاهر شد

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور