کد صادراتی برای تکرار در 18 زبان برنامه نویسی

آخرین به روز رسانی های Google Bard ویژگی Export to Replit را به 18 زبان برنامه نویسی گسترش داد. علاوه بر این، Google Bard اکنون از برنامه های افزودنی مانند Workspace به زبان ژاپنی و کره ای پشتیبانی می کند.

در این مقاله، جزئیات آخرین به‌روزرسانی‌های Google Bard و نحوه استفاده از این ویژگی‌های جدید برای سئو را بررسی خواهیم کرد.

Google Bard: صادرات به Replit در 18 زبان برنامه نویسی

ویژگی Export to Replit که در ماه جولای تنها با پشتیبانی از Python معرفی شد، اکنون در مجموع از 18 زبان برنامه نویسی پشتیبانی می کند: Bash، C، C#، C++، CSS، Dart، Go، HTML، Java، JavaScript، Kotlin، PHP، Python، Ruby. ، Rust، SQL، Swift و TypeScript.

صادرات به تکرار کد php تولید شده توسط google bardاسکرین شات از Google Bard، دسامبر ۲۰۲۳

این گسترش احتمالاً پس از بازخورد توسعه دهندگانی است که از Bard برای برنامه نویسی پایتون استفاده می کنند.

اکنون، پس از اینکه چیزی را در Bard کدنویسی کردید، می‌توانید آن را به حساب Replit خود ارسال کنید تا با بقیه پروژه‌های کدنویسی خود، مانند توسعه افزونه وردپرس، ادغام شود.

google bard صادرات به replitاسکرین شات از Google Bard، دسامبر ۲۰۲۳

نحوه استفاده از قابلیت های کدنویسی Google Bard + Export to Replit برای SEO

بازاریابان می توانند از ویژگی جدید Google Bard برای کدنویسی به روش های مختلف برای SEO و بازاریابی محتوا استفاده کنند. در اینجا فقط چند ایده وجود دارد.

  • از Bard برای طوفان فکری ایده های محتوایی بر اساس موضوعات پرطرفدار، پرس و جوهای جستجو و تحقیقات رقبا استفاده کنید. نتایج را به Replit صادر کنید و یک تقویم محتوای خودکار ایجاد کنید که به صورت پویا سازگار شود.
  • برای بهینه‌سازی محتوا، می‌توانید از Bard برای تولید مجموعه‌های مختلفی از توضیحات و عناوین متا بر اساس قصد کاربر و جست‌وجو استفاده کنید. کد را به Replit صادر کنید و به طور خودکار آن را برای به روز رسانی پویا وب سایت خود مستقر کنید و نرخ کلیک را بهبود بخشد.
  • آزمون ها، نظرسنجی ها، یا تجسم داده ها را بر اساس محتوای خود با استفاده از دانش برنامه نویسی Bard ایجاد کنید. آنها را صادر و در صفحه وب خود جاسازی کنید تا تعامل کاربر و زمان ماندن را افزایش دهید و سیگنال های مثبتی را به موتورهای جستجو ارسال کنید.
  • Bard می تواند بر اساس درک خود از موضوع، نشانه گذاری طرح واره برای محتوای شما ایجاد کند. کد را صادر کنید و آن را در وب سایت خود پیاده سازی کنید تا قطعات غنی و ظاهر پانل دانش در نتایج جستجو بهبود یابد
  • اسکریپت های پایتون را با Bard بنویسید و آنها را به Replit صادر کنید تا وب سایت شما را بخزد و لینک های شکسته را شناسایی کند. برای بهبود ساختار سایت و تجربه کاربر، آنها را سریعاً رفع کنید.
  • اسکریپت هایی را ایجاد کنید که پاسخگویی وب سایت شما در موبایل را با استفاده از کتابخانه های Webdriver Bard آزمایش کنند. آنها را صادر و اجرا کنید تا هر گونه مشکل سازگاری با تلفن همراه را کشف و برطرف کنید، که یک عامل رتبه بندی بسیار مهم است
  • اسکریپت های خودکار را با Bard برای شناسایی و اولویت بندی تنگناهای سرعت صفحه ایجاد کنید. آنها را به Replit صادر کنید و از آنها برای پیگیری و بهینه سازی عملکرد وب سایت به طور مداوم استفاده کنید.

برنامه های افزودنی Google Bard به زبان های ژاپنی، کره ای و انگلیسی موجود است

همراه با به‌روزرسانی عملکرد Export to Replit، افزونه‌های Google Bard اکنون از انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای پشتیبانی می‌کنند. با این کار کاربران بیشتری به اطلاعات برنامه‌های Google مانند YouTube، هتل‌ها، پروازها، نقشه‌ها و برنامه‌های Workspace (Gmail، Drive و Docs) دسترسی خواهند داشت.

پسوندهای google bard اسکرین شات از Google Bard، دسامبر ۲۰۲۳

به‌روزرسانی‌های مرکز راهنمای حریم خصوصی Google Bard

سرانجام، گوگل به‌روزرسانی‌هایی را در مرکز راهنمای حریم خصوصی Bard انجام داد.

وقتی به Google Workspace متصل می‌شوید، Bard از داده‌های شخصی شما، از جمله نام، آدرس ایمیل، و محتوای خصوصی مانند ایمیل‌ها یا اسناد، برای ارائه ویژگی‌هایی مانند خلاصه کردن ایمیل‌ها در صورت درخواست یا اشتراک‌گذاری محتوا استفاده می‌کند.

این داده‌ها که از Google Workspace تهیه شده‌اند، برای حفظ و بهبود خدمات Bard، از جمله بازیابی خدمات و ارزیابی تجربه کاربر استفاده می‌شوند.

با این حال، این داده‌ها برای بازبینان انسانی قابل دسترسی نیستند، برای تقویت فناوری‌های یادگیری ماشین مولد استفاده نمی‌شوند، برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی‌شوند، و بیش از دوره لازم برای ارائه خدمات و نگهداری ذخیره نمی‌شوند.

می‌توانید این تعامل داده‌ها را با تنظیم تنظیمات برنامه‌های افزودنی در Bard و تغییر تنظیمات Bard Activity، که فعال‌سازی برنامه‌های افزودنی را کنترل می‌کند، مدیریت کنید.

نتیجه

تکامل مداوم Google’s Bard با پشتیبانی از زبان جدید و قابلیت‌های کدنویسی پیشرفته، حرکت رو به جلو در ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای جستجو و بازاریابی را نشان می‌دهد.

کارشناسان صنعت باید بررسی کنند که چگونه ویژگی های بارد را می توان در استراتژی های آنها برای مزیت رقابتی ادغام کرد.

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور