کدام نوع طرحواره بیشتر در صنعت استفاده می شود [Research]

با توجه به محتویات زیاد برای پردازش ، موتورهای جستجو ترجیح می دهند داده های یک وب سایت به گونه ای ساختار یافته باشد که به راحتی محتویات شما را شناسایی و درک کند.

با نشانه گذاری طرح ، بازاریابان صدها ویژگی مورد برای بهینه سازی خود دارند.

بنابراین کدام یک بیشتر استفاده می شود؟

پلتفرم SEO Enterprise SEO BrightEdge با نگاهی به بالاترین صفحات در این صنایع ، تحقیقاتی انجام داد:

  • تحصیلات
  • مسافرت رفتن
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • بهبود منزل
  • مراقبت های بهداشتی

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

همانطور که پیداست ، محبوب ترین نوع طرحواره بر اساس پلتفرم متفاوت است. یک مورد دیگر “بستگی دارد” در SEO.

به عنوان مثال ، BrightEdge دریافت که در آموزش ، صفحات متداول شایع ترین بودند

اما در سفر و امور مالی ، پودرهای سوخاری شایع ترین نوع طرحواره بود.

در همین حال، مقاله بیشترین نوع طرحواره در بهبود خانه و مراقبت های بهداشتی بود.

طرحواره ، Google و رتبه بندی

گوگل گفته است که داده های ساختار یافته هیچ تاثیری در رتبه بندی ندارند. به طور مکرر

با این حال ، جان مولر گوگل نیز گفته است که طرح به گوگل کمک می کند تا موجودات موجود در یک صفحه را بهتر بشناسد ، به عنوان راهی برای درک اینکه آیا یک صفحه نتایج مرتبط برای یک جستجوی جستجو است یا خیر.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بنابراین ، از این طریق ، استفاده از طرح ممکن است به طور مستقیم به شما در رتبه بالاتر کمک نکند ، اما مزایای غیر مستقیم دارد.

بسیاری از صفحات دارای بالاترین رتبه در این بخش ها از طرحواره استفاده می کنند. اما این بدان معنا نیست که طرح واره دلیل رتبه بندی آنها در صفحه 1 است.

همبستگی اشتباه برای علیت در SEO اتفاق می افتد – بسیار. بنابراین هر زمان که درباره همبستگی می خوانید ، مراقب باشید در آن دام نیفتید.

صرف نظر از این ، تجزیه و تحلیل آنچه صفحات رتبه بندی بالا انجام می دهند همیشه جالب است – زیرا اطلاعات ممکن است شما را به کشف فرصت های بزرگ برای دیده شدن و موفقیت بیشتر سوق دهد.

اشاره گر طرح

در ادامه تحقیقات خود ، BrightEdge سه راهنمایی در مورد نحوه استفاده صحیح از طرح در صورتی که می خواهید بیشترین سود را برای مارک خود دریافت کنید ، به موتورهای جستجو ارائه داد:

  • عمدی باشید. گاهی اوقات مهم است که همه موارد را علامت گذاری نکنید. موفقیت در تشخیص انواع طرح ها واقعاً برای بازار شما و تأکید بر آنها نهفته است ، بنابراین خزنده ها را با عمدی بودن سایت اشتباه نگیرید.
  • در حالی که بیشتر و بیشتر انواع طرح ها منتشر می شوند ، تعداد انگشت شماری از موارد ضروری مانند لیست های ریز ، سازماندهی و افزایش مقاله وجود دارد که در واقع به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • همیشه در جستجوی انواع جدید باشید زیرا Google تغییرات را ایجاد می کند و به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای به دست آوردن زمینه و موجودیت ها در یک صفحه است.

توجه: داده های این تحقیق از BrightEdge SearchIQ Smart Schema به مجله موتورهای جستجو ارائه شد. BrightEdge همچنین برخی از همبستگی های رتبه بندی را بررسی کرد ، که می توانید در اینجا بیشتر بخوانید.


اعتبار تصویر ویژه: Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور