10 اکتبر 2021 داستان جدید
طراحی محصول به عنوان روشی برای استفاده از دانش ، فنی و نوآوری برای تصور ، تجزیه و تحلیل ، ایجاد و تجسم مجدد اشیا ، ایده ها یا نتایج در نظر گرفته شده برای تولیدات بزرگ بازاریابی توصیف می شود. یک طراح محصول هنگام طراحی محصول ایده آل باید موارد زیادی را در نظر داشته باشد تا از دیگر رقبای بازار متمایز شود. ما 10 روشی را ارائه می دهیم که ممکن است در تلاش برای بالا بردن طراحی محصول و موفقیت آن در نظر بگیرید. ما همچنین اقداماتی را که باید انجام دهید تا تجربه کاربری عالی را انجام دهید ، ذکر می کنیم.
خودکارسازی امنیت را در تمام محیط های ابری خود انجام دهید