چگونه می توانم نماد برابر نیست (≠) را تایپ کنم؟ | دانش مرکز داده

هر روش برای تایپ علامت یا نماد برابر نیست () به خوبی بقیه است. برای یادگیری نحوه تایپ این نماد ریاضی در رایانه شخصی ویندوز، مک یا دستگاه تلفن همراه، زیر را بخوانید.

نحوه درج علامت Does Not Equal در رایانه شخصی ویندوز

اگر از رایانه شخصی ویندوزی استفاده می کنید، روی جایی در سند خود کلیک کنید که می خواهید علامت مساوی را در آن درج کنید. بعد، نگه دارید جایگزین اعداد را کلید زده و تایپ کنید 8800.

در مایکروسافت ورد، می توانید از میانبر زیر نیز استفاده کنید: اعداد را تایپ کنید 2260. بعد، دکمه را فشار داده و نگه دارید جایگزین کلید و به دنبال آن حرف ایکس.

اگر قصد دارید چندین بار از علامت برابر نیست در یک سند مایکروسافت ورد استفاده کنید، می توانید یک قانون تصحیح خودکار تنظیم کنید تا به طور خودکار یک کلمه یا عبارت (مانند “معادل”) را با نماد جایگزین کنید. ابتدا نماد برابر نیست را از این مقاله کپی کنید: ≠. بعد، جستجو در زیر ابزار زبانه برای گزینه های تصحیح خودکار. در جایگزین کردن در فیلد، کلمه یا عبارتی را انتخاب کنید (مانند «مساوی نیست») و سپس در با فیلد، نماد را بچسبانید. حالا فشار دهید اضافه کردن.

نحوه درج نماد برابر نیست در مک

ساده ترین راه برای درج نماد برابر نیست در مک استفاده از میانبر صفحه کلید است. به سادگی مکان نما را در بخشی از سند خود قرار دهید که می خواهید علامت را اضافه کنید. سپس دکمه را فشار دهید گزینه کلید به دنبال آن برابر است (=) کلید

یکی دیگر از راه‌های ساده برای تایپ علامت مساوی نیست در مک، باز کردن آن است ایموجی و نمادها کتابخانه مطبوعات کنترل، فرمان، و نوار Space به طور همزمان نمایشگر کاراکتر را باز کنید. جستجوی عبارت “نه برابر” سپس روی نماد برابر نیست دوبار کلیک کنید یا علامت را برجسته کنید و نماد را به سند خود بکشید.

نحوه قرار دادن علامت Does Not Equal در iPhone یا iPad

تایپ علامت مساوی نیست از صفحه کلید یک دستگاه iOS یا Android به همان اندازه ساده است.

در آیفون، صفحه کلید اعداد و نمادهای خود را با ضربه زدن روی آن باز کنید #+= کلید سپس کلید برابر (=) را فشار داده و نگه دارید تا کاراکترهای جایگزین ظاهر شوند. اکنون روی نماد برابر نیست ضربه بزنید تا علامت در سند یا پیام شما لحاظ شود.

نحوه درج علامت Does Not Equal در گوشی اندرویدی

در دستگاه Android خود، با فشار دادن دکمه، به صفحه کلید نمادها دسترسی پیدا کنید =< آیکون. سپس علامت مساوی (=) را پیدا کنید. کلید را فشار داده و نگه دارید تا علامت برابر نیست ظاهر شود.

منابع اضافی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور