پیاده سازی Cloud Salesforce Community | هکر ظهر

عکس پروفایل نویسنده

انجمن های Salesforce راهی عالی برای همکاری با افرادی است که برای فرآیندهای تجاری بسیار مهم هستند ، مانند مشتریان ، شرکا یا کارمندان.

ما می توانیم انجمن ها را هم برای کاربران داخلی و هم برای کاربران خارجی فعال کنیم و می توان از آن برای اهداف مختلف در داخل سازمان استفاده کرد. به عنوان مثال ، شما می توانید یک جامعه اختصاص داده شده به مشارکت کارکنان ، یک رویداد آینده ، و تعامل با کاربران خارجی. یا می توان از آن به عنوان جامعه پشتیبانی مشتری استفاده کرد تا هزینه های پشتیبانی را کاهش دهد. با انجمن ها ، می توانیم زیر مجموعه ای از ویژگی ها و داده های Salesforce را از سازمان داخلی Salesforce به اشتراک بگذاریم و انجمن را برای استفاده از مارک تجاری شرکت سفارشی کنیم.

مزیت اجرای Salesforce Communities

Salesforce Community یک بستر قدرتمند است که به شما امکان می دهد با مشتریان یا شرکای خود ارتباط برقرار کنید. این بستری است که می توانید از داده های Salesforce داخلی خود برای برقراری ارتباط با کاربران خارجی بر اساس نیاز کسب و کار استفاده کنید.

در اینجا لیستی از مزایای جوامع Salesforce ارائه شده است:

  • انجمن فرایندهای تجاری شما را گسترش می دهد و در صورت لزوم مشتریان و شرکا را درگیر می کند.
  • انجمن ها سیستم های شخص ثالث را با فرآیند فروش Salesforce ادغام می کنند و یک بستر امن را برای دسترسی آسان به اطلاعات ارائه می دهند. شرکا و مشتریان شما می توانند همه چیز را در یک مکان پیدا کنند قالب ها و تم های خارج از جعبه برای جذب و …
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور