هکر نون سومین سالانه #Noonies را راه اندازی می کند

Hacker Noon، پلتفرم انتشار فناوری، سومین سالانه Noonies 2021 را با مشارکت Radix، اولین پروتکل DeFi لایه-یک راه اندازی کرد. 200 Noonies در هفت دسته اصلی وجود دارد: فناوری، تمرکززدایی، توسعه، آینده، اینترنت سیاره ای، و مشارکت کنندگان برتر هکر نون. رای گیری برای عموم در noonies.tech آزاد است و در 20 ژانویه 2022 به پایان می رسد. علاوه بر Radix به عنوان حامی اصلی، Noonies دارای حامیان بسیاری دیگر برای Noonies فردی از جمله ByBit و LaunchDarkly است.

تصویر
عکس پروفایل Noonies 2021 Hacker Noon

Noonies 2021

حساب رسمی برای همه چیز Noonies 2021. #Noonies2021 #DemocraTECH

ادواردز، کو – HackerNoon، پلت فرم انتشار فناوری، سومین سالانه Noonies 2021 را با مشارکت Avast، Bybit و Dottech Domains راه اندازی کرد. صدها فن‌آور از سراسر جهان برای جایزه Noonies 2021 نامزد شدند. نامزدها توسط تیم پشتیبان HackerNoon انتخاب شدند. نامزدهای بیشتر در noonies.tech برای عموم آزاد است و در 14 نوامبر 2021 به پایان می رسد.

Noonies افرادی را که در پشت فناوری‌های رو به رشد هستند، و همچنین محرک‌ها و تکان دهنده‌های صنعت فناوری را برجسته می‌کند. بیش از 300 Noonies در شش دسته اصلی وجود دارد: فناوری، تمرکززدایی، توسعه، آینده و اینترنت سیاره ای. هر Noonie حداقل 5 نامزد دارد.

“ما هستیم…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور