همه بازی های پوکمون به ترتیب زمانی

Pokémon Red and Green اولین بازی هایی بودند که در فرنچایز منتشر شدند و از نظر زمانی اولین بازی های Pokémon بودند. پوکمون روبی و یاقوت کبود در سال 2002 در ژاپن و 2003 در سراسر جهان منتشر شد. Pokémon Gold and Silver بین سالهای 1999 تا 2000 منتشر شد. Pokémon Black and White 2 و 3 دنباله های مستقیم بازیهای Pokémon اول و دوم هستند و بازیها تقریباً سه سال پس از رویدادهای Pokémon Red/Green و Ruby/Sapphire اتفاق می افتد. Pokémon Diamond ، Pearl و Platinum از نظر زمانی شبیه Pokémon Gold/Silver هستند و هر دو رویداد بازی به طور همزمان اتفاق می افتند.

تصویر
بازی پروفایل هکر نون عکس پروفایل هکر نون

بازی هکر نون

انتشار اخبار بازی های ویدئویی ، راهنماها ، نظرات و موارد دیگر.

حق رای Pokémon شامل بسیاری از بازی های اصلی Pokémon مانند Pokémon Diamond و عناوین spin-off مانند Pokémon Ranger است. در طول این سالها ، شرکت پوکمون به توسعه بازی های سری اصلی خود ادامه داده است ، مکانیک های نبرد جدید ، پوکمون ها و مناطق را برای کاوش اضافه کرده است. حتی طرفدارانی هستند که هک های پوکمون ROM از محبوب ترین عناوین را ایجاد کرده اند!

تعداد زیادی بازی اصلی پوکمون وجود دارد که باعث ایجاد سردرگمی در بین بسیاری از طرفداران پوکمون در مورد ترتیب زمانی بازی ها می شود.

این مقاله تمام سری های اصلی بازی های پوکمون را به ترتیب زمانی شرح می دهد. ارزشش را دارد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور