نزدیک به 60 درصد از جستجوهای گوگل در سال 2024 بدون کلیک به پایان می رسد

اکثر جستجوهای گوگل – 58.5٪ در ایالات متحده و 59.7٪ در اتحادیه اروپا – منجر به کلیک صفر می شود. جستجوی صفر کلیک زمانی اتفاق می‌افتد که کاربران جلسه خود را به پایان می‌رسانند یا بدون کلیک روی هیچ نتیجه‌ای، درخواست جدیدی را وارد می‌کنند.

این داده ها از یک مطالعه جدید جستجوی صفر کلیک منتشر شده توسط رند فیشکین، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SparkToro، بر اساس داده های جریان کلیک از Datos، که متعلق به Semrush است، به دست آمده است.

جستجوی گوگل صفر کلیک 2024

چرا ما اهمیت می دهیم. کلیک‌ها بر رتبه‌بندی جستجوی Google تأثیر می‌گذارند. این در طول آزمایش ضد انحصار گوگل تایید شد و با یافته های نشت جستجوی گوگل نشان داده شد. در حالی که این داده ها ناقص هستند (همانطور که همه داده ها تا حدی ناقص هستند)، ممکن است به شما در درک رفتار در حال تکامل جستجوگران کمک کند زیرا گوگل بیشتر به سمت تبدیل شدن به یک موتور پاسخ می رود تا یک موتور جستجو.

در اینجا یافته های بیشتری از این مطالعه آمده است.

روی ویژگی‌های Google کلیک می‌کند. طبق این گزارش، نزدیک به 30 درصد از کل کلیک‌ها در ایالات متحده به دارایی‌های متعلق به Google (به عنوان مثال، یوتیوب، تصاویر گوگل، نقشه‌های گوگل) می‌رود.

  • با این حال، اگر مردم بر روی یوتیوب گوگل کلیک کنند، ویدیویی را می بینند که توسط یک تجارت، برند یا سازنده ایجاد شده است. در مورد جستجوهایی با هدف محلی، اگر کسی مسیرهای رستوران یا نوع دیگری از کسب و کار را بخواهد، آیا اهمیتی دارد که آن شخص برای دریافت اطلاعات مشابه از وب سایت بازدید نکرده باشد؟
  • بله، گوگل افراد را در اکوسیستم خود نگه می‌دارد، اما اگر برای چیزی فراتر از جستجوی کلاسیک بهینه‌سازی می‌کنید، این لزوماً نباید نگران‌کننده باشد. به خصوص اگر جستجوگران به آنچه می خواهند می رسند.
  • زمانی که گوگل به بخش‌های عمودی جدید گسترش می‌یابد و «تسلط» را به دست می‌گیرد، نگران‌کننده می‌شود، و وب‌سایت‌ها را مجبور می‌کند تا برای خرده‌های ترافیک جستجوی ارگانیک بجنگند.

عمیق تر حفاری کنید. بهینه سازی در همه جا جستجو کنید: 7 پلتفرم که سئوکاران باید برای فراتر از گوگل بهینه سازی کنند

ترافیک به وب سایت ها برای هر 1000 جستجوی گوگل، 360 کلیک در ایالات متحده به وب باز می رود. در اتحادیه اروپا این عدد 374 است.

  • در حالی که ما دقیقاً نمی دانیم روزانه چند جستجوی گوگل انجام می شود، چندین سایت این تعداد را 8.5 میلیارد تخمین می زنند. این بدان معناست که بیش از 3 میلیارد کلیک در روز به وب باز در ایالات متحده می رود

مروری بر هوش مصنوعی این مطالعه نشان داد که جستجوهای روی دسکتاپ “کمی” افزایش یافته است در حالی که جستجوهای موبایل “مقدار قابل توجهی” کاهش یافته است، در مقایسه ماه مه با چهار ماه قبل.

عمیق تر حفاری کنید. مروری بر هوش مصنوعی گوگل، کلیک‌ها و تأثیر ترافیک: کشف رمز و راز

در مورد داده ها داده ها توسط پنل ایالات متحده و اتحادیه اروپا Datos بین سپتامبر 2022 و مه 2024 جمع آوری شد و نشان دهنده “نمونه متنوع و آماری معنی دار از کاربران” است. بسیاری از محدودیت ها و اخطارهای دیگر در این گزارش وجود دارد.

گزارش. مطالعه جستجوی صفر کلیک 2024: برای هر 1000 جستجوی گوگل اتحادیه اروپا، تنها 374 کلیک به وب باز می رود. در ایالات متحده، 360 است.

عمیق تر حفاری کنید. در اینجا پوشش موتورهای جستجو از مطالعات صفر کلیک گذشته است:

Source link