نحوه هک Google 3 Pack برای صفحات فرود چند مکانه

عکس پروفایل برایان والاس هکر ظهر

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همکار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

اگر یک مشاغل کوچک یا محلی هستید ، هر روز یکی از اهداف اصلی شما این است که مورد توجه مصرف کنندگان محلی خود قرار بگیرید و برای این کار به یک صفحه فرود عالی نیاز دارید.

نود درصد مصرف کنندگان برای یافتن مشاغل محلی در اینترنت جستجو می کنند ، صفحات مهم از اهمیت بالایی برخوردار هستند. شما به یک صفحه فرود نیاز دارید که دارای رتبه بالایی در Local Pack گوگل باشد تا مصرف کنندگان روی سایت شما کلیک کنند و شما به یک صفحه فرود نیاز دارید که بلافاصله توجه آنها را جلب کند.

با این حال ، بسیاری از صاحبان مشاغل هنوز در تلاشند تا صفحه اصلی خود را به عنوان یک توجه بزرگ جلب کنند و مصرف کنندگان را به سمت تجارت خود نسبت به سایرین سوق دهند.

اولین چیزی که باید بدانید این است که چگونه می توان برای Local Pack گوگل رتبه بالایی کسب کرد. Google Local Pack املاک اصلی نتایج جستجوی Google است. این جایی است که مصرف کنندگان نقشه ها و اطلاعات تماس برای مشاغل شما ، رتبه بندی ستاره ها و موارد دیگر را مشاهده می کنند.

بسته محلی Google به لیست های Google برای کسب و کار من و جایی که کسب و کار شما بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک نمایش داده می شود ، مرتبط است. رتبه بندی Local Local شما ممکن است براساس فاکتورهای لیست Google برای کسب و کار من باشد. قدرت بک لینک ، کمیت و لنگر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور