نحوه بهینه سازی کانال YouTube: 15 نکته موثر

عکس پروفایل عبدالعظیم شیخ هکر ظهر

@عبدالعظیمعبدالعظیم شیخ

مجری بازاریابی دیجیتال | محتواساز دیجیتال | کریکت را دوست دارد

بهینه سازی استراتژی YouTube برای هر شرکتی ایده ای خردمندانه است. باید این واقعیت را بدانید که درست بعد از google ، YouTube دومین موتور جستجو است. به همین دلیل است که وقتی کسب و کار خود را در این سیستم عامل به بازار عرضه می کنید و موفق به کسب رتبه های برتر جستجو می شوید ، بسیاری از مشتریان بالقوه فیلم های تجاری شما را مشاهده می کنند.

در اینجا 15 روش برتر برای بهینه سازی کانال YouTube خود آورده شده است:

1. بر روی رتبه بندی کانال YouTube تمرکز کنید

YouTube تقریباً از الگوریتم های مشابه Google استفاده می کند. بنابراین باید قبل از راه اندازی هر کانال در YouTube درباره این الگوریتم ها اطلاعاتی داشته باشید. این تکنیک ها را دنبال کنید و رتبه بندی کانال خود را در سیستم عامل افزایش دهید.

طول فیلم ها: با ارسال ویدیوهایی با طول های مختلف ، کانال شما رتبه خوبی نخواهد داشت. برای به دست آوردن رتبه خوب در این سیستم عامل ، فیلم هایی با همان طول ارسال کنید.

تعاملات کاربر: تا آنجا که می توانید تعاملات کاربر را بدست آورید. دریافت پسندیدن ، نظرات و اشتراک ها باعث افزایش رتبه کانال شما در YouTube می شود.

تعداد مشترکین: سعی کنید تعداد مشترکان بیشتری داشته باشید. دریافت تعداد مشترکان مشترک جامعه کانال شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند رتبه خوبی کسب کنید.

2. از کلمات کلیدی در نام کانال خود استفاده کنید

سئو در صفحه همان عملکردی را دارد که …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور