حتی اگر فیس بوک آنها را تأیید می کند ، با اطلاعات غلط درگیر این تبلیغات نشوید

عکس پروفایل Markup Hacker Noon

@TheMarkupعلامت گذاری

سازمانی غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی فناوری اطلاعات مبتنی بر داده اختصاص دارد.

فیس بوک ضمن قول دادن به اطلاعات نادرست پلیس COVID-19 در سیستم عامل خود ، به تبلیغ دهندگان اجازه داد کاربران علاقه مند به “علم شبه” را هدف قرار دهند.

در 16 آوریل 2020 ، مدیر عامل فیس بوک ، مارک زاکربرگ ، پستی نوشت که متعهد می شود با اطلاعات غلط COVID-19 در فیس بوک مبارزه کند.

زاکربرگ نوشت: “ما صدها هزار اطلاعات غلط مربوط به COVID-19 را از بین بردیم ، از جمله نظریه هایی مانند نوشیدن سفید کننده ویروس را درمان می کند یا اینکه فاصله فیزیکی برای جلوگیری از شیوع بیماری بی تأثیر است.”

اما در همان زمان ، Markup دریافت ، فیس بوک به تبلیغ دهندگان این امکان را می داد تا از تبلیغاتی با هدف افرادی که به عقیده این شرکت علاقه مند به “علم شبه” هستند سود ببرند. طبق پورتال تبلیغاتی فیس بوک ، گروه علاقه شبه علمی بیش از 78 میلیون نفر را شامل می شود.

این هفته ، The Markup هزینه تبلیغات پستی را که افراد علاقه مند به علوم شبه را هدف قرار داده بود پرداخت کرد و این تبلیغ توسط فیس بوک تأیید شد.

با استفاده از همین ابزار ، The Markup پستی را برای افرادی که به علوم شبه در اینستاگرام ، پلتفرم متعلق به فیس بوک که فوق العاده محبوب آمریکایی های زیر 30 سال است ، مورد هدف قرار داد ، تقویت کرد. این تبلیغ در عرض چند دقیقه تأیید شد.

ما …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور