نحوه استفاده از NFT در رویدادها

بلیط های NFT را می توان با اتر خرید و فروش کرد و فروش مجدد را بدون نیاز به پرداخت هزینه های دیوانه وار انجام داد. این تیم از فروش مجدد منصرف می شود. NFT ها همچنین می توانند برای باز کردن قفل محتوا یا باز کردن قفل فیلم ها از نمایش استفاده شوند. این علم موشکی نیست و اینگونه است که جامعه خود را توسعه می دهید. آینده به این شکل است: من بلیط خود را با اتر برای بازی دالاس ماوریکس و LA لیکرز خریداری می کنم. اگر بخواهم می توانم بلیت را بفروشم و تیم مجبور شود آنها را به عنوان یادگاری نگه دارد یا آنها را بفروشد.

تصویر
عکس پروفایل Jon V Hacker Noon

جان وی

پول من توسط یک ماشین مدیریت می شود و من بیشتر وقت خود را صرف این می کنم که چگونه به کارآفرینان کمک کنم

دوستت کاترین دوست دارد دالاس ماوریکس و او برای شما چند بلیط تهیه کردند! هورا! اما در اعماق قلب شما واقعاً طرفدار لیکرز هستید و واقعاً نمی خواهید بروید ، اما بلیط آن گران بود.

از کاترین متشکرم که اینقدر دوست خوبی بودی و برای من بلیط صندلی حیاط را گرفتی که هزینه دارد ثروتبه

جایگزین شما این است که سعی کنید آن را بفروشید (و شاید با قیمتی کمتر از مبلغی که او دریافت کرده است) و سعی کنید در حین فروش کلاهبرداری (یا چاقو) نکنید. استرس زیاد برای داشتن دوستان خوب.

بلیط های NFT را وارد کنید

خوشبختانه بلیط شما در واقع بلیط NFT بود. این بدان معناست که می توانید آن را به راحتی و احتمالاً در یکی از سیستم عامل های موجود بفروشید در بالاتر قیمت اگر همه چیز طبق برنامه پیش رفت ، باید بتوانید آن را در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور