مایکروسافت به روزرسانی ها و توزیع های ویژه ویژگی های ژوئن را اعلام می کند

قرار است بسیاری از ویژگی های مایکروسافت که قبلاً اعلام شده بود ، همراه با چند اعلامیه جدید در ماه ژوئن ارائه شود. در اینجا مواردی است که باید بدانید تا از سرعت حساب های خود اطمینان حاصل کنید.

پیشرفت های واردات کمپین خرید

مایکروسافت اکنون به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد فروشگاه Google Merchant Center (GMC) خود را بهمراه تبلیغات خرید وارد کنند.

در طی فرآیند واردات کمپین خرید ، تبلیغ کنندگان این فرصت را دارند که برای وارد کردن آن حساب به حساب Google Merchant Center خود نیز وارد شوند.

وقتی فروشگاه GMC وارد شود ، به طور خودکار یک فروشگاه Microsoft Merchant Center با همان نام ، دامنه و تنظیمات ایجاد می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این ویژگی در حال حاضر در بتا خصوصی است. برای درخواست دسترسی ، با مدیر حساب Microsoft Advertising تماس بگیرید یا با پشتیبانی تماس بگیرید.

یکپارچه سازی خرید هوشمند برای کاربران Shopify

مایکروسافت اعلام کرد که آنها “خرید هوشمند” را به برنامه Shopify خود اضافه می کنند که برای ساده سازی ایجاد مبارزات خرید طراحی شده است. از طریق این برنامه ، تبلیغ کنندگان همچنین به طور خودکار تصمیم می گیرند محصولات شما را به صورت رایگان در برگه خرید Bing نشان دهند.

Microsoft Audience Network Expands

در ماه آوریل ، مایکروسافت اعلام کرد که توسعه های گسترده ای در حال انجام است و اکنون اعلام کرده است که از امروز ، شبکه مخاطبان مایکروسافت اکنون در فرانسه و آلمان زندگی می کند.

از این ماه ، تبلیغات مخاطب هم اکنون می تواند در فرانسه و آلمان اجرا شود و ردپای جهانی ما را به هفت بازار در سراسر جهان گسترش دهد: ایالات متحده ، CA-EN ، انگلیس ، AU ، FR ، DE و NZ.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مخاطبان جدید در بازار انگلیس ، فرانسه و آلمان

مایکروسافت امروز اعلام کرد که آنها بخش های مخاطبان جدیدی را در انگلیس ، فرانسه و آلمان برای هر دو کمپین جستجو و کمپین مخاطبان منتشر کرده اند. تبلیغ کنندگان می توانند لیست بخشهای موجود در بازار را بارگیری کنند تا ببینند چه خبر جدید است.

به روزرسانی های Phrase Match قرار است در ماه ژوئن تمام شود

مایکروسافت در ماه مه اعلام کرد که مطابقت عبارت شبیه به تطبیق گسترده اصلاح شده ، در تقلید از روی تقلید با تغییر اخیر گوگل آغاز می شود. این تغییر قرار است در ماه ژوئن در بازارهای ایالات متحده (ایالات متحده) و کانادا اعمال شود.

مخاطبان مشابه ایالات متحده آمریکا رول می کنند

مخاطبان مشابهی که در نسخه بتا بوده اند ، قرار است در ماه جاری در ایالات متحده نیز گسترده شوند.

برای استفاده از مخاطبان مشابه ، فقط از منوی کشویی روی “مخاطبان مشابه” کلیک کنید و مخاطبان مرتبط را انتخاب کنید. برای واجد شرایط بودن برای مخاطبان مشابه ، لیست های بازاریابی مجدد باید حداقل با 300 کاربر مطابقت داشته باشد. هنگامی که مایکروسافت سیگنال های کافی برای پیش بینی رفتارهای مشابه کاربر داشته باشد ، مخاطبان مشابه به طور خودکار ایجاد می شوند.

مخاطبان مایکروسافت را برای Lookalikes همراه کنیداز منوی کشویی “مشابه مخاطبان” را کلیک کنید ، سپس مخاطبانی را انتخاب کنید که برای موارد دلخواه استفاده شوند.

مایکروسافت روزانه کاربران را بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که هیچ تداخلی با لیست بازاریابی مجدد اصلی ندارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه راه اندازی مخاطبان مشابه ، به صفحه راهنمای مایکروسافت مراجعه کنید مخاطبان مشابه: به مجموعه واجد شرایط بیشتری از مشتریان دسترسی پیدا کنید.

پیشرفتهای واردات Microsoft اکنون فعال است

واردات فیس بوک مایکروسافت هفته گذشته رسماً آغاز به کار کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی جدید وارد کردن فیس بوک ، این مصاحبه را با جستجوی Evangelist مایکروسافت ، جان لی بررسی کنید.

به عنوان یک جمع بندی سریع ، تبلیغ کنندگان اکنون می توانند: کمپین های فیس بوک ، مجموعه آگهی ها ، بودجه ، پیشنهادات ، تصاویر ، اطلاعات جمعیتی و هدف قرار دادن مکان را به شبکه مخاطبان مایکروسافت وارد کنند.

تبلیغ کنندگان این فرصت را دارند که قبل از شروع کمپین ، همه تنظیمات فوق را تأیید و تنظیم کنند ، و پیش نمایش و ویرایش تبلیغات و پارامترهای ردیابی را انجام دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاوه بر قابلیت های واردات فیس بوک ، ابزار واردات برای آسان ساختن فرآیند استفاده از لیفت صورت را نیز جلب کرد. ویژگی های پیشرفته هنوز هم برای کسانی که سفارشی سازی بیشتری را ترجیح می دهند قابل دسترسی است.

آخرین و نه کمترین ، تبلیغ کنندگان اکنون می توانند کمپین ها را به طور خودکار از Google وارد کنند ، زیرا تغییراتی در Google Ads رخ می دهد ، و نه برنامه ریزی با یک فرکانس خاص.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور