این حس روزافزون وجود دارد که مشاغل مبتنی بر بلاک چین منتظر هستند تا تاج خود را بدزدند. این محصولات ، سیستم عامل ها و فناوری های Web3 سطوح بی نظیری از شفافیت و امنیت را ارائه می دهند ، در حالی که تجارت مستقیم بین افراد ، شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات را امکان پذیر می کند. آیا این می تواند نشانه پایان واسطه ها باشد؟ آیا انقلاب بلاک چین می تواند آغاز آینده انقلاب P2P باشد؟ می پرسیم: نظر شما چیست؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید؟ آن را با ما در iReport.com به اشتراک بگذارید.
طی دهه گذشته ، مجموعه ای از مشاغل تاسیس شد و به سرعت برخی از سنتی ترین بازارهای باثبات مانند سرگرمی ، مسافرت و تجارت را مختل کرد. این پلتفرم های جدید با تطبیق کسانی که به دنبال محصول ، خدمات یا پیشنهادات و ارائه دهندگان آن هستند ، یک لایه نازک از ارزش را به مدل های تجاری قبلی اضافه کردند.
تام گودوین ، آینده پژوه دیجیتال در آن زمان نوشت: “اوبر ، بزرگترین شرکت تاکسی جهان ، هیچ وسیله نقلیه ندارد. فیس بوک ، محبوب ترین صاحب رسانه جهان ، هیچ محتوا تولید نمی کند. علی بابا ، با ارزش ترین خرده فروش ، هیچ موجودی ندارد. و Airbnb ، بزرگترین ارائه دهنده اقامتگاه در جهان ، هیچ املاک و مستغلات ندارد. اتفاق جالبی در حال رخ دادن است. “
در حالی که این مارک ها تبدیل به …