قطع میانجی: چگونه بلاک چین راه ارتباط ما با مشاغل را مختل می کند

این حس روزافزون وجود دارد که مشاغل مبتنی بر بلاک چین منتظر هستند تا تاج خود را بدزدند. این محصولات ، سیستم عامل ها و فناوری های Web3 سطوح بی نظیری از شفافیت و امنیت را ارائه می دهند ، در حالی که تجارت مستقیم بین افراد ، شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات را امکان پذیر می کند. آیا این می تواند نشانه پایان واسطه ها باشد؟ آیا انقلاب بلاک چین می تواند آغاز آینده انقلاب P2P باشد؟ می پرسیم: نظر شما چیست؟ افکار خود را به اشتراک بگذارید؟ آن را با ما در iReport.com به اشتراک بگذارید.

تصویر
عکس پروفایل الیزابت لوین هکر نون

الیزابت لوین

Crypto & Blockchain Enthusiast

طی دهه گذشته ، مجموعه ای از مشاغل تاسیس شد و به سرعت برخی از سنتی ترین بازارهای باثبات مانند سرگرمی ، مسافرت و تجارت را مختل کرد. این پلتفرم های جدید با تطبیق کسانی که به دنبال محصول ، خدمات یا پیشنهادات و ارائه دهندگان آن هستند ، یک لایه نازک از ارزش را به مدل های تجاری قبلی اضافه کردند.

تام گودوین ، آینده پژوه دیجیتال در آن زمان نوشت: “اوبر ، بزرگترین شرکت تاکسی جهان ، هیچ وسیله نقلیه ندارد. فیس بوک ، محبوب ترین صاحب رسانه جهان ، هیچ محتوا تولید نمی کند. علی بابا ، با ارزش ترین خرده فروش ، هیچ موجودی ندارد. و Airbnb ، بزرگترین ارائه دهنده اقامتگاه در جهان ، هیچ املاک و مستغلات ندارد. اتفاق جالبی در حال رخ دادن است. “

در حالی که این مارک ها تبدیل به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور