فاش: توله سگ های شجره نامه به دنبال جنگ با گربه ها به جنایت می رسند!

تصویر
عکس پروفایل ظهر هکر کارتل سگ

@caninecartelnftکارتل سگ

یک بسته 10000 نفره از کلینیک ، مجموعه های دیجیتالی منحصر به فرد که در بلاک چین اتریوم زندگی می کنند

بدترین مجموعه NFT در چند روز آینده ، 24 آگوست 2021 ، راه اندازی می شود. این افت به مجموعه داران اجازه می دهد تا با NFT های Canine Cartel خود مبارزه کنند ، خالکوبی های مجازی (یا واقعی) انجام دهند و به خیریه های سگ اهدا کنند – بنابراین منتظر چه هستید برای؟

با همه طرفداران سگ تماس بگیرید – آیا آماده پیوستن به کارتل هستید؟ خوشحالیم که بدترین مجموعه را در بلاک چین اعلام می کنیم: Canine Cartel. این گاوها جنگجو هستند – هیچ $*٪ نمی گیرند! از هر کسی و آنها کارتل را اداره می کنند. دشمنان گربه نمایش را اجرا کردند ، قبل از اینکه یکی از رهبران سگها ، El Doge ، بتواند هر دسته ای را جمع آوری کند – او شی شتوس را در کنار Shibas ، Doberman با Dachshunds و موارد دیگر داشت. با هم ، کارتل هفته ها ، ماهها و سالها قبل از اینکه جنگ بزرگ بالاخره به پیروزی برسد ، با هم جنگیدند: سگها گربه ها را بیرون راندند و کارتل کار را به عهده گرفت – به لطف رهبر افسانه ای خود ، الدوج ، که اکنون به ژنرال معروف است.

کارتل سگ از 10 هزار موت دیوانه تشکیل شده است. هر Canine NFT یک کلکسیون دیجیتال ERC-721 منحصر به فرد است که در بلاک چین اتریوم زندگی می کند ، و این فرصت را دارد که بیش از تحسین NFT شما فعالیت کند. با داشتن NFT Canel Cartel به شما اجازه دسترسی به Tattoo …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور