سهام توکن شده NVIDIA از طریق مشارکت با پشتوانه INX وارد بازار دیجیتال شد

با پیوستن نیروهای INX و Backed برای ارائه سهام توکن شده در پلتفرم INX، فصل جدیدی در تجارت دارایی های دیجیتال در حال گسترش است. این همکاری، bNVDA را معرفی می‌کند، یک توکن دیجیتالی که نشان‌دهنده سهام شرکت NVIDIA است، که اولین نمونه از توکن‌سازی سنتی سهام در دسترس برای تجارت در بازار تنظیم‌شده INX است.

این ابتکار که به طور همزمان از دفتر مرکزی INX در تورنتو و پایگاه Backed در Zug، سوئیس اعلام شد، با هدف پر کردن شکاف بین بازارهای مالی متعارف و دنیای در حال رشد دارایی های دیجیتال است. از امروز، سرمایه‌گذاران واجد شرایط در خارج از ایالات متحده می‌توانند توکن‌های bNVDA را که هر کدام توسط یک سهم از سهام NVIDIA پشتیبانی می‌شود، معامله کنند.

نکته سردبیر: حتی اگر bNVDA یک به یک توسط سهام Nvidia پشتیبانی می شود، به طور رسمی به سازنده تراشه وابسته نیست. #DYOR

گزینه معاملاتی جدید برای سرمایه گذاران جهانی

توکن bNVDA که در شبکه اتریوم منتشر شده است، مالکیت سهام NVIDIA را به صورت یک به یک نشان می دهد. این توسعه به سرمایه گذاران واجد شرایط اجازه می دهد تا با bNVDA خارج از ساعات سنتی بازار سهام معامله کنند و حساب های خود را با ارزهای دیجیتال تامین کنند.

دارایی های توکن شده Backed، از جمله bNVDA، تحت یک دفترچه اتحادیه اروپا صادر می شود. سهام NVIDIA زیربنایی تحت یک قرارداد کنترل حساب نزد یک نگهبان دارای مجوز نگهداری می شود، با…

Source link