در اینجا یکی از به شدت “استثمار شده”، و بنابراین، محبوب ترین داستان انگیزشی کسب و کار است. ناگفته نماند که حتماً حداقل یک بار در لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر به آن برخورد کرده اید، با تصاویر متفاوت، اما با متن دقیق: «هر وقت احساس بدی کردید، فقط به یاد داشته باشید که کوکاکولا فقط 25 بطری فروخت. سال اول هرگز تسلیم نشو!”
مایکل بروکس
یک کارآفرین، سخنران و نویسنده برنده جایزه.
من یک کارآفرین هستم و نقل قول های تجاری، میم ها و داستان های الهام بخش لذت گناه من هستند. آنها همیشه روز من را می سازند.
برایم مهم نیست که بارها و بارها در سراسر رسانه های اجتماعی که توسط کارآفرینان همکارم پست شده و به اشتراک گذاشته شده است، همان چیزی را ببینم. نمیتوانید درخواست تأیید بهتری در مورد کیفیت و تأثیر برخی کلمات یا تصاویر روی صاحبان مشاغل داشته باشید، نمیتوانید؟
در اینجا یکی از به شدت “استثمار شده”، و بنابراین، محبوب ترین داستان انگیزشی کسب و کار است. ناگفته نماند که حتما حداقل یک بار در لینکدین، اینستاگرام، فیس بوک یا توییتر با عکس های مختلف، اما با متن دقیق، به آن برخورد کرده اید:
هر زمان که احساس بدی کردید، فقط به یاد داشته باشید که کوکاکولا در سال اول فقط 25 بطری فروخت. هرگز تسلیم نشوید!
واقعا شگفت انگیز به نظر می رسد، اینطور نیست؟ شما با 25 بطری شروع می کنید و 135 سال بعد، …