مدیران گروه فیس بوک می توانند از مجموعه جدیدی از ویژگی ها برای تعدیل خودکار محتوا، همراه با ابزارهای جدید برای رشد جامعه خود استفاده کنند.
این سری از ویژگی ها به طور جمعی طراحی شده اند تا به مدیران کمک کند تا حجم کاری خود را کاهش دهند، گروه خود را کارآمدتر مدیریت کنند و گروه خود را با مخاطبان مرتبط رشد دهند.
ویژگی ها عبارتند از:
- راه های جدید برای رشد گروه های فیس بوک
- روش های جدید برای مدیریت یک گروه فیس بوک
- روش های جدید برای تعدیل خودکار محتوا
راه های جدید برای رشد گروه های فیس بوک
مدیران می توانند از این ابزارهای جدید برای رشد جامعه خود با دسترسی مستقیم به تعداد بیشتری از اعضای گروه ایده آل خود استفاده کنند.
- کدهای QR: راهی ساده تر برای اشتراک گذاری یک گروه خاص فیس بوک با افراد دیگر. وقتی اسکن شود، افراد به صفحه درباره گروه هدایت می شوند، جایی که می توانند بپیوندند یا درخواست کنند.
- دعوت از طریق ایمیل: اکنون مدیران این گزینه را دارند که از طریق ایمیل افراد دیگر را برای پیوستن به گروه فیسبوک خود دعوت کنند.
روش های جدید برای مدیریت یک گروه فیس بوک
با این بهروزرسانیها، مدیران گروه اکنون میتوانند وظایف بیشتری را بهطور خودکار انجام دهند و به طور مؤثرتری به دادهها دسترسی داشته باشند:
- به روز رسانی ها برای Admin Assist: درخواستهای اعضا را بر اساس معیارهای خاص تأیید یا رد کنید، مانند اینکه آیا آنها به همه سؤالات اعضا پاسخ دادهاند یا خیر.
- به روز رسانی به Admin Home: شامل یک صفحه نمای کلی در دسکتاپ برای بررسی سریع مواردی که نیاز به توجه دارند، و یک خلاصه اطلاعات در تلفن همراه برای کمک به مدیران برای درک رشد و تعامل.
روش های جدید برای تعدیل خودکار محتوا
این ابزارهای جدید می توانند به مدیران گروه فیس بوک کمک کنند تا پست ها را تعدیل کنند و توانایی کاربران را برای شرکت در گروه مدیریت کنند.
- به روز رسانی ها برای Admin Assist: پستهای دریافتی را که حاوی اطلاعات نادرست شناسایی شدهاند، بهطور خودکار رد کنید.
- عملکرد جدید “Suspend”.: اعضای گروه را به طور موقت از پست کردن، نظر دادن، واکنش، چت کردن، یا ورود به اتاقی در یک گروه محدود کنید.
منبع: اتاق خبر فیسبوک
تصویر ویژه: اسکرین شات از about.fb.com/news، مارس ۲۰۲۲.