راهنمای اساسی بازاریابی DeFi: قسمت اول – مرحله قبل از راه اندازی

عکس پروفایل ظهر Bitmedia Hacker

اگر قصد دارید آن را به ماه بفرستید ، یک پروژه DeFi باید دیده ، شنیده شود و درباره آن صحبت شود. بنابراین هنگام آماده سازی پیش از راه اندازی کمپین بازاریابی پروژه DeFi ، باید بدانید که چگونه و برای چه کسی تبلیغ می کنید. به محض اینکه درک کردید که با چه کسانی می خواهید تعامل داشته باشید ، در کجا جمع می شوند و مشکلات آنها چیست ، می توانید کمپین بازاریابی DeFi خود را به مسیر درست هدایت کنید. به سادگی از ابزارهایی که جمع آوری کرده ایم استفاده کنید و به زودی دقیقاً برای محصول مناسب رونمایی خواهید شد.

DeFi چیست؟

وقتی DeFi وارد حوزه مالی شد ، بسیاری از مردم در مورد موفقیت آن شک داشتند. با این وجود ، DeFi در طول عمر کوتاه خود دارایی عظیم 120 میلیارد دلاری (و در حال رشد!) را که در پروژه های مالی غیرمتمرکز نگهداری می شود ، جمع کرده است.

امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ، یا امور مالی رمزنگاری ، با هدف تکثیر م institutionsسسات مالی با ارز رمزپایه (سکه های DeFi) و محصولات مالی انجام می شود و اساساً نیاز بانک ها را نفی می کند. این کار از طریق سیستم برنامه هایی (dApps) انجام می شود که براساس قراردادهای هوشمند ساخته شده اند (کاملاً مشابه برنامه های موجود در تلفن های هوشمند ما). اساساً ، اکنون ما می توانیم مانند پول نقد عادی خود ، وام بگیریم ، وام بگیریم و سود ارزهای رمزنگاری شده خود را بدست آوریم. همه بدون نیاز به اثبات هویت ، اجتماعی …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور