رئیس جمهور السالوادور با قانون جدید بیت کوین توییتر رمزنگاری شده را شکست

عکس پروفایل Sheesha Finance Hacker Noon

آیا سخنرانی بداهت نایب بوکله رئیس جمهور السالوادور را به ملت توییتر رمزنگاری از دست دادید؟ قوانین بیت کوین السالوادور برای اولین بار در جهان با BTC به عنوان جریمه قانونی تاریخ سازی می کند.

بیش از 22000 بیت کوین به یک گردهمایی جهانی بداهه پیوستند تا همزمان در مورد تصویب قانون # بیت کوین که BTC را به عنوان یک مناقصه رسمی قانونی در السالوادور در توییتر منعقد کرده است ، در توئیتر بحث کنند ، از جمله بازدید ناهنجار توسط رئیس ال السالوادور ، نایب بوکله.

این قانون با 62 رای از 84 رای موافق تصویب شد و با السالوادور به عنوان اولین کشور در جهان که اقدام به فروش حقوقی قانونی BTC کرد ، سابقه تاریخی و قانونی و تجاری خود را با دلار آمریکا ایجاد کرد.

این قانون کلیه مشاغل موجود در السالوادور را که قادر به پذیرش BTC هستند ، در هر معامله ، بزرگ یا کوچک ، الزام خواهد کرد. BTC از طریق صندوق اعتماد 150 میلیون دلاری که توسط دولت تأسیس شده است ، بلافاصله به USD تبدیل می شود که BTC را از مشاغل کوچک که نمی خواهند خطر نگه داشتن آن را بپذیرند ، خریداری می کند.

شکستن رمزنگاری توییتر

امروز با بیش از یک روش تاریخچه ساخته شد ، هنگامی که فضاهای توییتر ، یک رقیب صوتی Clubhouse ، در عرض چند دقیقه از پیوستن ناییب بوکله به اتاق و دعوت شدن به عنوان سخنران ، از 5000 شنونده به 22000+ شنونده منفجر کرد ، که منجر به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور