خروجی مایکروسافت و بلندگوهای AWS از رویداد به دلیل پروفایل های جعلی زن | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — چندین مدیر فنی پس از اتهاماتی مبنی بر اینکه سازمان دهنده رویداد پروفایل های سخنرانان زن را ساخته است، از کنفرانس توسعه دهندگان آینده کناره گیری کردند.

رهبران مهندسی برجسته در جامعه توسعه دهندگان – از جمله اسکات هانسلمن از شرکت مایکروسافت و کلسی هایتاور، مدافع سابق توسعه دهندگان در آلفابت شرکت گوگل – حضور خود در DevTernity را لغو کردند، یک کنفرانس آنلاین آتی با بلیط هایی به قیمت 870 دلار.

شرکت‌کنندگان در اواخر هفته گذشته پس از اینکه Gergely Orosz، که یک خبرنامه فناوری محبوب را اداره می‌کند، در رسانه‌های اجتماعی پست کرد که پروفایل‌های ساختگی زنان را در فهرست سخنرانان DevTernity شناسایی کرده و به شرکت‌کنندگان اطلاع داده است، کشف کردند. او همچنین ادعا کرد که پروفایل های جعلی زنان را در لیست سخنرانان رویدادهای قبلی و آینده پیدا کرده است. زنانی که قبلاً از کنفرانس انصراف داده بودند یا از سخنرانی خودداری کرده بودند نیز از وب سایت رویداد حذف نشدند.

این امر با جامعه توسعه‌دهندگان که این عمل را گمراه‌کننده و بالقوه فریب‌دهنده می‌دانستند و یک گام به عقب از هدف خود برای تنوع در رویدادهای فناوری مردانه می‌دیدند، برخورد کرد.

برگزارکننده این رویداد، ادواردز سیزوس، گفت در پستی در X مبنی بر اینکه او پس از انصراف یک سخنران زن از کنفرانس، نمایه یک زن جعلی را «خودکار» ایجاد کرد، اما این یک مکان نگه‌دارنده بود و به معنای برگزاری کنفرانس متنوع‌تر نبود. او بعداً مشخصات جعلی را حذف کرد.

Sizovs به درخواست برای اظهار نظر بیشتر پاسخ نداد.

بر اساس پست‌های رسانه‌های اجتماعی و مصاحبه‌هایی که با شرکت‌کنندگان در میزگرد انجام داده‌اند، نزدیک به نیمی از ۲۳ سخنران که هنوز در وب‌سایت رویداد فهرست شده‌اند، از کنفرانس کناره‌گیری کرده‌اند. هاوارد در ایمیلی تایید کرد که این شامل کریستین هاوارد از خدمات وب آمازون می شود که تنها زنی بود که قرار بود سخنرانی کند.

هانسلمن، مدیر اجرایی مایکروسافت، در X گفت او قوانینی برای شرکت در کنفرانس ها داشت، از جمله اینکه آنها دارای ترکیب سخنرانان فراگیر هستند. او گفت: «من نیز توسط بلندگوهای جعلی فریب خوردم.

نمایندگان Atlassian و Just Eat نیز حضور خود را لغو کردند. David Heinemeier Hansson، خالق فریم ورک اپلیکیشن Ruby on Rails، ارسال شده که او نیز از کنفرانس کناره گیری می کرد.

«چه داستان عجیبی. او گفت که هرگز چنین چیزی را در دهه‌ها سخنرانی در کنفرانس‌ها ندیده بودم، و افزود: «من بیرون هستم.»

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور