بهترین زمان برای خرید رمزنگاری یک سال قبل بود – بهترین زمان بعدی اکنون است

تصویر
عکس پروفایل Crypto Badger Hacker Noon

@رمزنگارCrypto Badger

یک نشانگر واقعی نیست ؛-) اختصاص داده شده برای کمک به مردم در یادگیری دنیای رمزنگاری.

آیا در سال 2015 و در هر بیت کوین 200 تا 300 دلار سرمایه گذاری می کردید؟ یا Ethereum در اوایل سال 2017 ، زمانی که به تدریج از 10 دلار به 50 دلار می رسید؟

اگر این کار را کردید – برای شما بسیار ارزشمند بود ، احتمالاً اکنون بسیار خوب هستید. و اگر این کار را نکردید … احتمال بسیار خوبی وجود دارد که فکر می کنید قایق را از دست داده اید.

قیمت ها به بالاترین سطح جدید در همه زمان ها رسیده و در طی چند هفته گذشته به میزان قابل توجهی سقوط کرده است. خودشه. حباب ترکیده است. و اگرچه در این واقعیت واقعیتی وجود دارد ، مهم است که درک کنیم این فقط یک چرخه عادی بازار است که درست مثل موج ها می رود و جریان می یابد.

بنابراین شاید این قایق را از دست داده باشید اما آنچه مهم است این است که قایق بعدی در شرف ورود است و چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید این قایق را نیز از دست نخواهید داد.

از اواسط ماه مه ، قطعاً اوضاع در فضای رمزنگاری کمی سرد شده است. BTC 40-50٪ از بالاترین سطح اخیر ، ETH بیش از 50٪ پایین تر حتی در یک روز خوب ، بسیاری از altcoins 70-90٪ پایین تر است.

حدود 1 تریلیون دلار از کل ارزش بازار رمزنگاری پاک شد. بدتر اینکه به نظر می رسد حتی اخبار بسیار پر سر و صدا ، به عنوان مثال سالوادور ، بیت کوین را به عنوان یک وجه قانونی معرفی کرده است ، وجهه قابل توجهی ایجاد نمی کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور