اصلاحات و پیشرفت های بیشتر • Yoast

امروز، نسخه 18.3 Yoast SEO را منتشر می کنیم. برای این نسخه، دور دیگری از اصلاحات و بهبودها را انجام دادیم. ما واردکننده را بهبود بخشیده‌ایم، بلوک‌های HowTo را بهبود بخشیده‌ایم، و یک ارزیابی را دقیق تنظیم کرده‌ایم. آماده به روز رسانی به Yoast SEO 18.3 هستید؟ همچنین، فراموش نکنید که در مورد ویژگی هایی که باید در این نسخه می بود بخوانید.

رفع و پیشرفت در Yoast SEO 18.3

مثل همیشه، ما سخت در حال بهبود افزونه سئو وردپرس مورد علاقه شما هستیم. گاهی اوقات ما این کار را با اضافه کردن ویژگی های جدید مهم مانند تمرینات SEO که بسیار قابل مشاهده هستند انجام می دهیم. مواقع دیگر، این کار را با رفع اشکالات و افزودن پیشرفت‌هایی انجام می‌دهیم که باعث پایداری و لذت بیشتر افزونه می‌شود. هر دو مهم هستند!

در Yoast SEO 18.3، ما واردکننده را بهبود بخشیده‌ایم، بنابراین اکنون می‌توانید وارد کنید post_meta، robot_txtو گزینه های ظاهری جستجو هنگام انتقال از All-In-One SEO به Yoast SEO.

ما چندین باگ را برطرف کردیم، مانند یکی که نشانی‌های اینترنتی در نقشه‌های سایت XML در موارد لبه خاصی به طور بالقوه مخدوش می‌شوند، به ویژه زمانی که از URLهای مرتبط با طرح واره استفاده می‌شود. علاوه بر این، ما دو مشکل را در بلوک های HowTo برطرف کردیم. اولین مورد مربوط به تصاویر HowTo بود که اگر با URL سایت شروع نمی شدند، بهینه نمی شدند. مورد دوم شامل اشکالی بود که در آن تصاویر HowTo با عرض سفارشی، عرض سفارشی خود را در موضوع بیست و یکم از دست می دادند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما رشته‌های بازخورد را برای ارزیابی طول عبارت کلیدی بهبود بخشیده‌ایم. اکنون واضح‌تر می‌کنیم که فقط کلمات محتوا را برای زبان‌هایی با پشتیبانی از کلمه تابع شمارش می‌کنیم.

اکنون به Yoast SEO 18.3 به روز کنید

این برای انتشار امروز Yoast SEO 18.3 تمام شد. امیدواریم از این نسخه جدید لذت ببرید. منتظر اضافات هیجان انگیز تر در هفته های آینده باشید!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور