آیا مقررات Sensible Green Data Center حتی در اتحادیه اروپا امکان پذیر است؟

در اوایل سال جاری ، گروهی از شركتها كه در اروپا مراكز داده را اداره می كنند ، “پیمانی” را امضا كردند و قول دادند برخی از اقدامات سبز دیتای سبز را اجرا كنند – بعضی از آنها كاملا بلند پروازانه هستند و برای اجرای آنها مهلت تعیین كردند.

پشت میثاق مرکز داده های خنثی اقلیم ، ترس واقعی صنعت از مقررات جدید پایداری مرکز داده بود. ایده تهیه پیش نویس قوانین انرژی برای مراکز داده با ورود پارلمان جدید اروپا در اوایل سال گذشته شروع به جمع آوری کرد و جذابیت بیشتری پیدا کرد زیرا همه گیری مردم باعث شد مردم بیشتر نسبت به اعتماد خود به خدمات دیجیتال آگاه شوند و در نتیجه بیشتر آنها را به سمت الکس رابتس ، مدیر عامل انجمن مرکز داده اروپا ، گفت که چگونه این خدمات کار می کنند.

وی گفت: “تقریباً همه امروزه می دانند تماس زوم چیست.” “خوب ، 12 ماه پیش اینطور نبود.”

EUDCA ، كه به نمایندگی از این صنعت به دولت اتحادیه اروپا لابی می كند ، در ایجاد این پیمان پیشگام بود. ما با Rabbetts برای مرکز داده Podcast مصاحبه کردیم تا بدانیم که چگونه این پیمان جمع شده و چرا EUDCA و اعضای آن احساس می کنند یک پیمان داوطلبانه ، تولید شده توسط صنعت ، منافع این صنعت را از آنچه برای محیط زیست بهتر است قرار نمی دهد. (به مصاحبه کامل گوش دهید پادکست مرکز داده.)

رابتس توضیح داد ، این ترس از این بود كه افرادی كه اطلاعات كمی از صنعت مراكز داده دارند ، قانونی را تهیه كنند كه به آن آسیب برساند. “ما مسئولیت پذیر نیستیم ، اما نمی خواهیم مقررات قانونی باشد که توانایی عملی و توانایی رشد ما به عنوان یک تجارت را محدود کند.”

اگر شما دو یا سه سال پیش با مقامات دولتی صحبت کرده باشید ، “آنها به معنای واقعی کلمه نمی دانستند مرکز داده چیست ، یا چه کاری انجام می دهد ، یا چگونه کار می کند ، یا اینکه آیا ما به آنها وابسته هستیم.”

همه گیری این را تغییر داد. افراد بیشتری یاد گرفتند که پشت تمام خدمات دیجیتالی که استفاده می کنند ، امکانات عظیم رایانه ای وجود دارد که انرژی فوق العاده ای مصرف می کنند. راببتس گفت ، این تحقق این صنعت را به عنوان هدف قانونگذاری زیست محیطی قرار داد.

اگرچه درست است که صنعت مرکز داده بسیار پیچیده و کاملاً تخصصی است ، اما اینکه یک تعهد داوطلبانه توسط صنعت جایگزین بهتری برای مقررات است بحث برانگیز است ، و حتی برخی از پیشکسوتان صنعت دیرینه نیز چنین اعتقادی ندارند. شما می توانید در مورد قسمت های قبلی نظرات آنها در قسمت قبلی The Data Center Podcast بشنوید ، اما اساساً ایده این است که تغییرات آب و هوا بسیار بزرگ است و مسئله ای بیش از حد فوری است که برای حل آن به عهده مشاغل سودآور گذاشته شده است.

پاسخ Rabbetts این است که بخش مرکز داده بسیار متنوع است. انواع مختلفی از اپراتورهای مرکز داده وجود دارد که تهیه پیش نویس قانونی که همگی می توانند با موفقیت از آن پیروی کنند دشوار خواهد بود. مسئله دیگر ماهیت اتحادیه اروپا است. به عنوان مثال ، هر مقررات مرکز داده هوشمند باید آب و هوای محلی را در نظر بگیرد. کارآمدترین روش برای خنک کردن مرکز داده در سیسیل ، کارآمدترین روش در فنلاند نیست.

راببتس گفت: “شما نمی توانید قانونی وضع كنید كه تمام مراكز داده را به داخل فنلاند هدایت كند زیرا هوا سرد است” اما اگر شما قانونی را می نویسید که بین شمال و جنوب تمایز قائل می شود ، پس از هدف اولیه قوانین در سراسر اتحادیه اروپا منصرف می شوید. در آن زمان ، “شما به طور موثر قانون داخلی را انجام می دهید.”

برای مکالمه ای عمیق با موضوع مراکز داده سبز و مقررات ، یا هرجایی که پادکست خود را دریافت می کنید ، قسمت جدید پادکست مرکز داده را بشنوید. (پادکست های اپل، Spotify، Google Podcasts، بخیه)

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور