آیا زیرساخت شما آماده است؟ قبل از سرمایه گذاری هوش مصنوعی چه باید بدانید | دانش مرکز داده

دو روند مهم وجود دارد که باعث تغییرات زیرساختی می شود که بر نتایج سرمایه گذاری هوش مصنوعی شما تأثیر می گذارد.

در سال‌های گذشته، شاهد بودیم که شرکت‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و توانایی‌ها به سمت فضای ابری هجوم می‌آورند، که فریفته اخبار هولناکی می‌شدند که ابر همه چیز را تغییر می‌دهد. این کار را انجام داد، اما برای بسیاری از کسانی که نتوانستند تغییرات ایجاد شده در همه چیز از محاسبات گرفته تا زیرساخت و خدمات برنامه را در نظر بگیرند، تلفاتی را به همراه داشت.

امروزه، آهنگ آژیر هوش مصنوعی بسیاری از کسانی را که می‌خواهند «قبل از آن» باشند، جذب می‌کند.

اما بیایید این بار از تاریخ درس بگیریم. مهارت‌ها، فن‌آوری‌ها و شیوه‌هایی وجود دارند که باید به کار گرفته شوند تا با موفقیت سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی خود را مشاهده کنید. پشته فناوری هوش مصنوعی هنوز در حال شکل گیری است، اما به سرعت در حال شکل گیری است و طیف وسیعی از فناوری ها و قابلیت هایی را در بر می گیرد که امروزه بسیاری از سازمان ها از آن برخوردار نیستند.

چندین نسخه مختلف از این پشته وجود دارد، اما اکثر آنها این ساختار ساده و تقریباً همه اجزا را به اشتراک می گذارند. و یکی از آنها، شما توجه داشته باشید، در پایین ترین نقطه قرار دارد، تقریباً شبیه به پایه است.

و در آن لایه – محاسبه و پایه – متوجه خواهید شد که آنچه کل پشته هوش مصنوعی را نگه می دارد، جای تعجب نیست، کانتینرها و سخت افزار است.

در اینجا است که ما شاهد دو روند کلیدی هستیم که تغییرات را تسریع می‌کنند که باید در نظر گرفته شوند – و احتمالاً در پشته فناوری خود شما گنجانده شوند – قبل از اینکه بررسی سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی را امضا کنید.

پلت فرم محاسبه شماره 1

اگر این مورد را ندیدید، وقت آن رسیده است که نگاهی بیندازید و به حجم‌های کاری مستقر شده در Kubernetes در هسته، ابر و لبه نگاه کنید.

به خواندن این مقاله در مورد محاسبات شبکه ادامه دهید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور