دستگاههای تلویزیون متصل (CTV) محبوبتر از همیشه هستند، با گزینههای سرویس پخش جدید Over-the-Top (OTT) که به طور مداوم ظاهر میشوند. برای کسبوکارها، این محبوبیت فرصتهای جدیدی را برای تبلیغات و دسترسی به کاربران ایجاد میکند.
نگاهی به نمونههای دیگر تبلیغات CTV میتواند به شما ایدههایی برای تبلیغات بدهد که به شرکت شما کمک میکند مخاطبان و سرنخهای جدیدی پیدا کند.
این صفحه اصول اولیه CTV و برخی از نمونه های تبلیغاتی محبوب CTV را برای کمک به شما در شروع کار توضیح می دهد. خواندن زیر را شروع کنید یا برای رفتن به بخش و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید:
اگر میخواهید نکات بازاریابی بیشتری را مستقیماً به صندوق پستی خود تحویل دهید، در خبرنامه ایمیل ما در زیر مشترک شوید!
ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!
پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!
ایمیل خود را در زیر وارد کنید:
فرم اشتراک درون خطی – CTA 72
“*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد
(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

تبلیغات CTV چیست؟
تبلیغات CTV نوعی تبلیغات است که شامل تبلیغاتی است که به بینندگان تحویل داده می شود و به دستگاه های متصل به اینترنت تحویل داده می شود. تبلیغات CTV در شبکهها و برنامههای تبلیغاتی پولی و رایگان ظاهر میشوند که کاربران میتوانند از طریق تلویزیونهای هوشمند و سایر دستگاهها به آنها دسترسی داشته باشند.
بخوانید: تبلیغات OTT در مقابل CTV
چرا از تبلیغات CTV استفاده کنیم؟
تبلیغات CTV می تواند به شما کمک کند کاربرانی را که محصولات یا خدمات شما را می خواهند پیدا کنید. در واقع، 66 درصد از افرادی که محتوای ویدیویی OTT را تماشا کردند، محصول یا خدمات جدیدی را کشف کردند.
علاوه بر آن، تبلیغات CTV مزایای زیر را ارائه می دهند:
- تبلیغات مقرون به صرفه: با تبلیغات CTV، می توانید از یک ویدیو برای کانال های مختلف استفاده کنید. اگر میخواهید یک تبلیغ را در کانالهای مختلف اجرا کنید، میتوانید به کاربران بیشتری دسترسی پیدا کنید و بدون ایجاد تبلیغات متعدد، برند را به رسمیت بشناسید.
- محبوبیت کاربران: بیایید با آن روبرو شویم – مردم خدمات پخش خود را دوست دارند. اجرای تبلیغات CTV به شما این امکان را می دهد که به جای جذب افراد به سمت خود، در جایی که هستند ملاقات کنید.
- تجربیات Omnichannel: شما می توانید با افزودن یک کمپین CTV به کاربران تجربه ای کامل از برند خود بدهید. تبلیغات CTV می تواند مکمل هر کمپین دیگری برای یک رویکرد موفق همه جانبه باشد.
8 بهترین نمونه تبلیغات CTV
بنابراین، این تبلیغات در عمل چگونه به نظر می رسند؟ در اینجا هشت نمونه مختلف تبلیغات CTV برای ارجاع آورده شده است:
1. بیوک – هولو
خلاصه: این آگهی گروهی از افراد را نشان میدهد که وارد Buick Encore GX جدید میشوند و رانندگی میکنند. عنوان آگهی «تصور کن» است و به ویژگیهای جدید خودرو از جمله اتصال Wi-Fi، کمک پشتیبان بهبود یافته و رابط صفحه نمایش لمسی میپردازد. پیام این است که زندگی با یک بیوک راحت تر است.
اولین بار در لیست ما از بهترین نمونه های تبلیغات CTV، این تبلیغ بیوک است. از نظر تبلیغات ماشین، این یکی خلاقانه و مفید است. ویژگی های خودرو را در عین شوخ بودن به نمایش می گذارد و نشان می دهد که این برند نه تنها خودروهای فوق العاده ای دارد، بلکه شخصیت درخشانی نیز دارد.
شما می خواهید که صدا و ویژگی های شرکت شما مثبت باشد. در نظر بگیرید که چگونه می توانید هر دو را توضیح دهید و در عین حال کاربران را علاقه مند نگه دارید.
2. Chase — Max (HBO Max سابقاً)
خلاصه: این تبلیغ برای چیس در مورد سه نوع مسافر مختلف صحبت می کند که همگی در تعطیلات از چیس استفاده می کنند. از بخش تصویری تقسیم صفحه استفاده می کند تا نشان دهد که چگونه Chase یک کارت چند منظوره با مزایایی است که برای همه کار می کند.
Chase یک نمونه عالی از یک تبلیغ رنگارنگ و سریع است که کاربران می توانند آن را تماشا کنند و پیام ساده را دریافت کنند. برای یکی، دیدن تصاویر آرامش بخش دلپذیر است که چیس را با تعطیلات و آزادی مرتبط می کند. سپس، پیام مزایای جهانی، کاربران را تشویق میکند تا با آنها تماس بگیرند و بیشتر بیاموزند.
هنگام ایجاد تبلیغات، به این فکر کنید که رنگ ها و تصاویری که انتخاب می کنید چگونه بر شرکت شما منعکس می شوند.
3. Carbravo – بالادست
خلاصه: این تبلیغات بر روی دو مرد تمرکز دارد که در مورد CarBravo در فروشگاه مواد غذایی بحث می کنند. مردی اخیراً یک خودروی دست دوم از شرکت خریده است، و بنابراین احساس «سرخوردگی» ناشی از خرید یک وسیله نقلیه دست دوم را دارد که با موهای ریزش نشان داده میشود.
این آگهی یک تبلیغ اساسی و در عین حال مؤثر برای CarBravo است. پیام ساده است – اگر یک ماشین دست دوم از آنها بخرید، دقیقاً مانند مرد تبلیغاتی احساس خواهید کرد (البته، احتمالاً با حجم کمتری در موهای خود).
تبلیغات خنده دار راهی مطمئن برای جلب توجه مردم است. اگر می خواهید یک تبلیغ CTV ایجاد کنید، استفاده از آن به عنوان الهام بخش نمی تواند شما را به اشتباه هدایت کند.
4. GEICO – Amazon Prime Video
خلاصه: این آگهی در یک رستوران تنظیم شده است و راوی ادعا می کند که استفاده از GEICO به آسانی دوست داشتن پارمسان است. سپس گارسونی را میبینیم که پنیر را رنده میکند و منتظر میماند تا مشتری به او بگوید این کار را متوقف کند تا اینکه عملاً در پارمزان رنده شده غرق شوند.
باز هم یک تبلیغ خنده دار دیگر GEICO. این یکی از طلسم معمولی GEICO فاصله می گیرد و یک پیچش کمدی به یک موقعیت معمولی اضافه می کند. به علاوه، این تبلیغ کوتاه است، بنابراین تجربه کاربر را بیش از حد مختل نمی کند، که همیشه برای شرکت ها یک امتیاز محسوب می شود.
5. CBS News — Paramount+
خلاصه: این تبلیغ برای کانال جدید CBS News در Paramount+ است. این آگهی مجموعهای از صحنههای قطع شده از کانال خبری را نشان میدهد که شامل مصاحبههای فوری و سیاستمداران مشهور است. آنها همچنین روی مسائل دکمه داغ مانند اقتصاد دست می زنند.
این آگهی تبلیغاتی طولانی برای CBS News است. به دلیل افراد و موضوعات موجود در آن فریبنده است، اما تجربه پخش جریانی را کمی قطع می کند. با این حال، نحوه چیدمان کلیپ ها باعث ایجاد حس فوریت و آموزش می شود که می توانید از کانال انتظار داشته باشید.
در حالی که ممکن است برای سرویس استریم خود تبلیغات ایجاد نکنید، به این فکر کنید که چگونه می توانید یک حلقه برجسته از آنچه در شرکت خود ارائه می دهید ایجاد کنید.
6. مزرعه دولتی – Hulu
خلاصه: این یک تبلیغ برای طرح قیمت شخصی از مزرعه دولتی است. جیک از ایالت فارم در تلاش است تا تراویس کلس از فرماندهان شهر کانزاس را متقاعد کند که نام خود را به MaAuto تغییر دهد تا با پاتریک ماهولمز همراه شود تا به بسته بیمه خانه و خودرو اشاره کند. تراویس به پاتریک پیشنهاد می کند که نام خود را به Patrick Kel-See How Much You Can Save By Bundling Home and Auto تغییر دهد، اما با استقبال خوبی مواجه نشد.
این تبلیغات به کمدی و فیلمهای کمدی افراد مشهور برای کمک به انتقال پیام متکی است. حتی اگر با فوتبال آشنایی نداشته باشید، به دلیل شرایط نامناسب و بازی با کلمات با نام بچه ها، شوخی به گوش می رسد.
اگر می توانید یک شخصیت مشهور یا اینفلوئنسر دریافت کنید، عالی است! اما اگر نه، یک چهره قابل تشخیص از شرکت شما یا یک شعار جذاب کارساز خواهد بود.
7. BVLGARI – حداکثر
خلاصه: آن هاتاوی از دروازه طلایی جادویی عبور می کند و با مناظر طلایی و شگفت انگیز استقبال می شود. این آگهی کوتاه روی گردن و دست های او که با جواهرات ظریف تزئین شده اند، تمرکز دارد. تبلیغات صوتی ندارد، فقط موسیقی دارد و با تصویری از نام شرکت به پایان می رسد.
اگر می خواهید تجربه ای را بدون کلام منتقل کنید، به تصاویری قدرتمند نیاز دارید. این آگهی بیان می کند که پوشیدن قطعات BVLGARI بدون هیچ کلمه ای چه احساسی دارد. وقتی موضوع را دنبال می کنید و منظره طلایی را می بینید، حس شگفتی و ماجراجویی به شما دست می دهد.
شرکت هایی که نیاز به فروش یک تجربه حسی دارند می توانند از تبلیغاتی مانند این برای جذب مخاطبان خود استفاده کنند. به تبلیغات عطر فکر کنید – مخاطبان نمی توانند آن را از طریق صفحه نمایش حس کنند، اما اگر تبلیغات به اندازه کافی قدرتمند باشد، ممکن است به دنبال محصول باشند.
8. بهترین خرید – حداکثر
خلاصه: این آگهی تجاری در یک دفتر استاندارد اتفاق می افتد، جایی که همه کارگران در حال مرور BestBuy.com برای معاملات جمعه سیاه هستند. یکی از کارمندان صفحه گوشی خود را در یک جلسه با دیگری به اشتراک می گذارد، و دیگری در حال مرور معاملات است و هر زمان که شخصی از آنجا عبور می کند، دوباره به محل کارش باز می گردد. در پایان، یک کارگر فریاد می زند در حالی که راوی توضیح می دهد که می توانید این معاملات را قبل از جمعه سیاه دریافت کنید.
تکمیل لیست تبلیغات CTV ما، این تبلیغ فصلی بهترین خرید است. این مثال نشان می دهد که چگونه می توانید از پیام های فصلی برای ترغیب افراد به تبدیل استفاده کنید. به علاوه، از آنجایی که این یک تبلیغ فصلی است، فقط تا زمانی که اعمال می شود باید آن را اجرا کنند.
اگر محصولات، خدمات یا محصولات ویژه فصلی را ارائه می دهید، به مشتریان خود زمان کافی برای آشنایی با آنها بدهید. ایجاد یک آگهی ویژه می تواند به شما در افزایش آگاهی و ماندن در بازار کمک کند.
بهترین شیوه های تبلیغات CTV برای مشاغل
بنابراین، چگونه می توانید مطمئن شوید که بهترین تبلیغات CTV را دارید؟ در اینجا چند روش برتر برای ایجاد مزیت رقابتی به تبلیغات شما آورده شده است:
- فورا توجه کاربران را جلب کنید: زمان را برای ایجاد تنش در تبلیغات تلف نکنید – شما می خواهید که آنها از همان ابتدا مجذوب شوند.
- آن را سرگرم کننده کنید: بیشتر این تبلیغات در حین تماشای نمایشها یا فیلمهایشان باعث ایجاد وقفه در کاربران میشود. مطمئن شوید که تبلیغ شما ارزش استراحت را دارد.
- هدف مشخصی داشته باشید: تبلیغ شما برای رسیدن به چه هدفی است؟ چگونه می توانید مطمئن شوید که این کار را انجام می دهد؟
- از یک شفاف استفاده کنید فراخوان برای اقدام (CTA): برخی از تبلیغات فقط برای آگاهی از نام تجاری هستند، اما برخی دیگر می توانند یک CTA خاص داشته باشند، مانند تماس برای کسب اطلاعات بیشتر یا بازدید از یک وب سایت. به هدف فکر کنید و در صورت نیاز یک CTA اضافه کنید.
با WebFX آشنا شوید:
آژانس بازاریابی در سطح جهانی شما با فناوری فعال با بیش از آن 1.6 میلیون ساعت ها تخصص ترکیبی

تبلیغات CTV خود را با یک آژانس بهینه کنید!
صحبت در مورد نمونه های تبلیغات CTV یک چیز است، اما ایجاد نمونه های خود چیز دیگری است. اگر می خواهید مطمئن شوید که تبلیغات شما از همان ثانیه اول بینندگان شما را جذب می کند، کار با یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال مانند WebFX را در نظر بگیرید.
خدمات OTT و CTV ما به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را در برخی از بزرگترین سرویس های پخش امروزی قرار دهید. ما همچنین میتوانیم معیارهای کلیدی را دنبال کنیم تا ببینیم تبلیغات شما چگونه کار میکند و کمپین شما را بهبود میبخشد.
می خواهید بیشتر بیاموزید؟ برای شروع برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی CTV خود، همین امروز با ما آنلاین تماس بگیرید!