آنچه شما نیاز دارید هوش مصنوعی در کشاورزی است

تصویر
عکس پروفایل ITRex Hacker Noon

@itrexITRex

توسعه و مشاوره فناوری نوظهور: هوش مصنوعی. تجزیه و تحلیل پیشرفته فراگیری ماشین. اطلاعات بزرگ. ابر

“همه ی آنچه شما احتیاج دارید .. است (عشق ) هوش مصنوعی در کشاورزی. “
– نقل قول کمی تغییر بیتلز.

کشاورزی مدرن روز به روز هوشمندتر می شود: همزیستی گاوها و هواپیماهای بدون سرنشین هرگز چنین طبیعی و ضروری احساس نشده است. و مطمئناً این بدان معنی است که AgriTech هنگام اتوماسیون گلخانه ها از طریق اینترنت اشیا ، نظارت بر تغییرپذیری زمینه ها در راه حل های دقیق کشاورزی و غیره ، داده های بیشتری ایجاد می کند. اما آیا تا به حال احساس کرده اید که باید کار دیگری وجود داشته باشد که این مجموعه داده گسترده بتواند انجام دهد؟ چیزی بسیار جسورانه تر و جاه طلبانه تر؟

خوب ، ITRex چنین کرده است و تیم مشاوره هوش مصنوعی ما معتقد است که این داده ها در حال مرگ است تا به یک راه حل هوش مصنوعی بپردازند و به شرکت های کشاورزی بینش بیشتری در زمینه تجارت بدهند.

برای اثبات ادعای ما ، تلاش برای خیره کردن شما با نمونه های تصادفی نحوه استفاده شرکت ها از هوش مصنوعی در کشاورزی ، هیچ فایده ای ندارد ، زیرا این امر درک درستی از آنچه که این قطعه چشمگیر فناوری می تواند برای تجارت های کشاورزی انجام دهد ، نخواهد داشت. در عوض ، بیایید ببینیم که چگونه می توان با هوش مصنوعی فرآیندهای اساسی کشاورزی در محصولات زراعی و دامی را تقویت کرد ، چه فوایدی به همراه دارد و چه تصورات غلط رایجی را باید از آنها پاک کنیم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور