آنچه از مصاحبه شغلی توسعه دهنده Front-End شما انتظار می رود

عکس پروفایل نویسنده

مصاحبه ها سخت است ، به ویژه مصاحبه های فنی که انتظار می رود در حالی که مصاحبه کننده به شما خیره می شود ، همه فکر کنید ، حل کنید و تحلیل کنید. اما چیزی که مردم متوجه آن نیستند این است که مصاحبه اساساً فقط مهارت دیگری است و می توان مهارت ها را با اطلاعات و عملکرد صحیح برطرف کرد.

بنابراین اگر همین حالا به عنوان یک توسعه دهنده Front-End دنبال شغل خود هستید ، به مقاله مناسب رسیده اید ، زیرا این مقاله تمام آنچه را که باید برای آماده شدن بدانید به شما می گوید!

حدود یک سال و نیم پیش ، شرکتی که قبلاً در آن کار می کردم تعطیل شد و همه 100 کارمند خود را در جستجوی مکانی جدید یافتند. من بیش از 9 سال در آنجا کار کردم ، بنابراین شروع یک شغل کاری ناراحت کننده بود. من می دانستم که مهارت های JS من (احتمالاً) خوب است ، اما نمی دانستم در مصاحبه های فنی چه انتظاری داشته باشم.

بنابراین با توجه به تجربه خودم ، تجربیات همکارانم که سرنوشت مشابهی داشتند و همچنین تمرین فعلی خودم به عنوان مصاحبه کننده ، تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم. امیدوارم که به شما کمک کند تا آماده شوید و برخی از نگرانی هایی که در مورد آنچه در انتظار شما است را برطرف کنید.

چه نوع سوالی را باید انتظار داشته باشید؟

هر شرکت استراتژی مصاحبه خاص خود را دارد ، اما در پایان ، بیشتر آنها در همان گروه ها قرار می گیرند و مهم نیست که مصاحبه می کنید با …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور