آموزش مدل: چقدر داده نیاز دارید؟

داده ها جزء اساسی یادگیری ماشین (ML) هستند و داشتن کیفیت و میزان مناسب مجموعه داده ها برای نتایج دقیق بسیار مهم است. پیچیدگی مدل شما ، الگوریتم های یادگیری ماشین ، ماهیت داده ها و روش اعتبار سنجی – همه اینها بر میزان داده های آموزشی لازم برای یادگیری ماشین تأثیر می گذارد. مدل ML که یاد می گیرید فقط به اندازه داده هایی است که برای یادگیری از آن ارائه می دهید. در حال حاضر ، ترجیح می دهید تا آنجا که ممکن است داده جمع آوری کرده و از آن استفاده کنید.

تصویر
عکس پروفایل Gaurav Sharma Hacker Noon

گوراو شارما

یک نویسنده فناوری که گاهی اوقات می تواند عکاس باشد

داده ها جزء مهم یادگیری ماشین (ML) هستند و داشتن کیفیت و میزان مناسب مجموعه داده ها برای نتایج دقیق بسیار مهم است.

با این حال ، چگونه تعیین خواهید کرد که چقدر آموزش برای یادگیری ماشین شما کافی است؟ از آنجا که داده های ناکافی بر پیش بینی مدل شما تأثیر می گذارد ، در حالی که داده های بیش از حد کافی بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت ، س questionال این است که آیا می توانید داده های بزرگ یا تعداد زیادی مجموعه داده را مدیریت کنید ، و همچنین آیا می توانید با استفاده از یادگیری عمیق چنین داده هایی را به الگوریتم ها وارد کنید یا یک روش پیچیده تر

پیچیدگی مدل شما ، الگوریتم های یادگیری ماشین ، ماهیت داده ها و اعتبار سنجی روش – همه بر میزان تأثیر می گذارند داده های آموزشی برای یادگیری ماشین ضروری است.

و در شرایط خاص ، …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور