چرا گوگل سرقت علمی را نسبت به محتوای اصلی رتبه بندی می کند

جان مولر توضیح داد که چرا Google ممکن است محتوای دزدی ادبی را نسبت به محتوای اصلی در یک پاتوق ساعت Google Office Office رتبه بندی کند. وی توضیح داد که این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که ناشر محتوای اصلی در کل کیفیت پایینی داشته باشد.

پاسخ جان مولر در چارچوب س questionالی بود در مورد اینکه چرا یک سارق مقاله از ناشر محتوای اصلی پیشی می گیرد؟

رتبه بندی سایت دیگری با محتوای کپی شده

شخصی که س askingال می کند نگران این است که توسط سایت دیگری با استفاده از محتوای کپی شده از سایت خود ، تعداد بیشتری کسب کند.

وی از جان مولر س askedال کرد که آیا گوگل قادر به تشخیص کدام سایت ناشر اصلی است و کدام سایت نسخه را منتشر کرده است؟

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فرد پرسید:

“آیا می توانید به من بگویید اگر شخصی که به طور مداوم از مطالب من کپی می کند و از ما بهتر رتبه می گیرد ،… چه عواملی باید مورد بررسی قرار گیرد یا اینکه چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟”

DMCA یک اقدام حقوقی است

مولر ابتدا درباره طرح شکایت قانون حق چاپ هزاره دیجیتال (DMCA) بحث کرد. این یک فرایند قانونی است که برای ناشران در ایالات متحده اعمال می شود.

فرد با طرح این س ifال که آیا Google قادر است تفاوت بین محتوای اصلی و دزدی ادبی را تشخیص دهد ، این س upال را دنبال کرد.

جان مولر پاسخ خود را با تأیید اینکه Google می تواند اعلام کند کدام سایت ناشر اصلی محتوا است ، شروع کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس وی توضیح داد که چرا در برخی موارد Google به عنوان ناعادلانه بیش از ناشر محتوای اصلی رتبه بندی می کند.

جان مولر:

“از نظر من این چیزی است که می توانیم تا حد زیادی تعیین کنیم.

اما حتی اگر بدانیم که کدام یک نسخه اصلی و کدام یک کپی است ، نشان دادن یک کپی در نتایج جستجو منطقی است.

بنابراین این چیزی است که انگار ممکن است اتفاق بیفتد.

و یکی از شرایطی که من مرتباً چنین اتفاقی را می بینم این است که وب سایتی در کل از کیفیت پایین تری برخوردار است ، وقتی سیستم های ما به آن نگاه می کنند مانند آنها هستند ، خوب ما واقعاً نمی توانیم به این وب سایت اعتماد کنیم.

اما اگر یک وب سایت با کیفیت بالاتر مقداری از این مطالب را می گرفت و منتشر می کرد ، می گوییم ، ما در مورد این وب سایت اطلاعات بیشتری داریم و در واقع شاید باید این محتوا را در نتایج جستجو نشان دهیم.

این نیز یکی از شرایطی است که ممکن است با آن روبرو شوید که شاید ارزش آن را داشته باشد که در کل کیفیت وب سایت خود را نیز سرمایه گذاری کنید.

نه فقط آن مقاله ای که ظاهراً مردم دوست دارند. بلکه بقیه وب سایت شما نیز به طور کلی. “

چرا گوگل به یک وب سایت اعتماد نمی کند؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است گوگل به یک وب سایت اعتماد نکند.

اگر گوگل در حال رتبه بندی سایت دیگری با محتوای دزدی ادبی است ، پس ممکن است مسئله کیفیت محتوا نباشد ، بنابراین کنار گذاشتن محتوا به عنوان یک موضوع با کیفیت کاملاً ایمن است.

آنچه که باقی مانده است ، در میان موارد مهم کیفیت ، پیوندهای ورودی و خروجی با کیفیت پایین است. در کنار خود محتوا ، پیوندهای ورودی و خروجی بدون شک مهمترین مسائل مربوط به کیفیت هستند.

موارد نادری وجود داشته است که دامنه پس از اینکه قبلاً برای اهداف اسپم استفاده شده بود ، مسموم شود.

این یک مجازات قدیمی است که در کنسول جستجوی Google نشان داده نمی شود و باعث می شود سایتی از نظر عبارات کلیدی خود رتبه بندی نکند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به طور معمول سایت ممکن است ماهانه یک بار ظاهر شود و برای نام دامنه خود رتبه بندی کند اما پس از چند روز نتایج جستجو را رها کند.

خواندن: سایت نمی تواند در Google رتبه بندی کند: آیا این یک مجازات دامنه قدیمی است؟

در مقاله فوق جان مولر از شخصی که این سال را می پرسد خواست دامنه را به او بسپارد تا بتواند آن را مورد توجه دیگران قرار دهد.

من حدود یک ماه و نیم دامنه را تماشا کردم و بعد از حدود شش هفته بی سر و صدا رفع شد. من و دیگران در 18 سال گذشته این مسئله را قبلاً دیده ایم.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر سایت دیگری با محتوای اختصاصی شما در رتبه بندی بالاتر از سایت شما قرار دارد ، این ممکن است به معنای ارزیابی سیگنال های کیفیت باشد. اگر هیچ چیز بیجا به نظر نرسد ، ممکن است به نظر دوم شخص دیگری که با این سایت ارتباط ندارد نیاز داشته باشید.

اگر سایت اصلی کیفیت کمی نداشته باشد ، Google گاهی اوقات محتوای سرقتی را نشان می دهد

جان مولر را در علامت 11 دقیقه به س questionال پاسخ دهید

https://www.youtube.com/watch؟v=fGP1bl_HLu0