سخت یادگیری اما سرگرم کننده تر: چرا باید Vim را امتحان کنید

تصویر
عکس پروفایل ظهر یانیک شنوت هکر

@استیلیانیک شنوت

توسعه دهنده ارشد باطن

من 5 سال است که از Vim استفاده می کنم. دلیل اصلی آن این است که من نمی دانم چگونه از آن خارج شوم

اگر بخواهید از مردم در مورد تجربه Vim خود بپرسید ، جواب آنها به این شکل خواهد بود – شوخی در مورد ترک برنامه و آهی از آرامش هنگام حضور نانو در سیستم.

گذشته از این واقعیت که خروج نانو از من حداقل به همان اندازه عجیب و غریب است ، شهرت باطنی ویم چنان گسترده است که عمدتا مردم از آن دور می مانند و عمدتا از توانایی های آن بی اطلاع هستند.

به ویژه برنامه نویسان از دست می روند.

من در اینجا از استفاده از Vim به عنوان یک IDE تمام عیار دفاع نمی کنم. من در مورد آوردن Vim به ویرایشگر کد مورد علاقه خود به عنوان یک لایه اضافی هستم که احتمالاً در حال حاضر پسوندی برای آن وجود دارد.

به عنوان مثال VSCode ، Sublime Text ، PHPStorm و Atom همه دارای یکپارچه سازی Vim هستند. اگر از برنامه دیگری استفاده می کنید ، اکنون مدیر برنامه افزودنی آن را باز کرده و “Vim” را جستجو کنید – مطمئن هستم که به برخی از نتایج خواهید رسید.

نکته این است که شما مجبور نیستید یک ویرایشگر جدید را از ابتدا یاد بگیرید – شما می توانید نرم افزار مورد علاقه خود را حفظ کرده و با جادوی Vim آن را بپاشید.

Vim نیز نیازی نیست که نحوه تعامل شما با متن را کاملاً جایگزین کند. در بیشتر موارد ، توسعه دهندگان دستورات Vim را به طور تدریجی در کنار …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور