افسانه می گوید هیچ دستور پنهانی برای یک کمپین بازاریابی موفق وجود ندارد.
من اینجا نیستم تا خلاف آن را بگویم … البته. هیچ راهی وجود ندارد که قبل از انتشار یک کمپین موفقیت آمیز باشد یا ویروسی شود. بعضی اوقات همه چیز عالی است اما پیام یا محصول از بین می رود.
برای یک سال گذشته ، من وقت خود را صرف خواندن 2 مقاله اصلی در هفته در مورد چگونگی بهبود بازاریابی ایمیل کردم و به معنای واقعی کلمه همه موارد را در مبارزات جامعه Decktopus امتحان کردم.
چیزی که من دیدم این است که شما خوش بینانه از طریق یک پست الکترونیکی از شانس٪ 2 برخوردار هستید. ما یک الگوی خبرنامه با یک عنوان جذاب ، یک تصویر جذاب ، یک CTA بزرگ و 3 دکمه – فقط درصورتی که نتوانیم تحت تأثیر قرار دهیم- برای ایجاد ترافیک به وب سایت ایجاد کردیم. نتایج خیلی بد نبود.
افراد در صفحه می ماندند و بیشتر اوقات ، حتی روی دکمه های اشتراک اجتماعی کلیک می کنند. اما هنوز تحت تأثیر قرار نگرفتیم. سپس تصمیم گرفتیم کارها را تغییر دهیم و شروع به جستجوی الگوهای مختلف برای امتحان کردیم. چون بعضی اوقات برای جلب توجه شما باید کارت “سورپرایز” را بلند کنید و ما فقط احساس می کردیم به یک ظاهر تازه احتیاج داریم.
سپس ، این شخص یک خبرنامه ارسال کرد … و من روی هر پیوند کلیک کردم.
نامه او به معنای واقعی کلمه نسخه زنده تمام مطالعات موردی بازاریابی بود که من خواندم.
ساده – بدون نگاه زیبا ، فقط یک نامه متنی ساده است
مستقیم به جلو – بدون اصطلاحات خاص ، در عوض …