هزینه های شبکه راه حلی برای جستجوی مشکل است

امروز، ما نظرات خود را با کمیسیون اروپا به عنوان بخشی از مشاوره در مورد آینده اتصال در اروپا در میان گذاشتیم. ما از این فرصت استقبال می کنیم تا دیدگاه خود را در مورد بهترین روش برای حمایت از توسعه مداوم اکوسیستم مخابراتی به نفع همه ارائه دهیم. در پاسخ خود توضیح می دهیم که چگونه تعهد اروپا به بی طرفی شبکه برای موفقیت آن در این فضا اساسی است و چگونه معرفی هزینه های شبکه این موفقیت را به خطر می اندازد.

در ارسال خود، دیدگاه خود را که هزینه های شبکه پیشنهادی راه حلی برای جستجوی یک مشکل است برجسته می کنیم. سرمایه‌گذاری‌های ارائه‌دهندگان محتوا در زیرساخت‌ها به سرعت در حال رشد است، شبکه‌های اروپایی با ظرفیت فراوان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند و سرمایه‌گذاری خصوصی و عمومی زیادی در حال حاضر برای استقرار شبکه‌های نسل بعدی در دسترس است. ارائه دهندگان محتوا در حال حاضر به خوبی با اپراتورهای مخابراتی کار می کنند تا کارایی شبکه ها را افزایش دهند، و همانطور که Telefonica گفته است، “اتصال اینترنت به خوبی کار می کند، بنابراین آن را لمس نکنید”.

مانند دیگران، ما می خواهیم شاهد رشد اینترنت باز باشیم و امیدواریم که کمیسیون اروپا به حمایت از شبکه های باز در آینده ادامه دهد. در ارسالی خود، نگرانی‌های خود را در مورد اینکه چگونه اعمال هزینه‌های شبکه نه تنها توجیه‌ناپذیر است، بلکه می‌تواند بسیاری از اصول اینترنت باز را تغییر دهد، بیان می‌کنیم. فراتر از جستجوی داده هایی برای توجیه چنین مداخله ای در بازاری که به خوبی کار می کند، چهار سوال کلیدی وجود دارد که ارزش بررسی دارند:

  1. آیا هزینه های شبکه به اینترنت باز آسیب می زند؟ ما هیچ مدرکی دال بر اینکه چنین پیشنهادی واقعاً کمک کننده باشد، ندیده‌ایم، و شواهد زیادی مبنی بر آسیب رساندن به آن وجود ندارد. در واقع، بسیاری از کارشناسان مستقل استدلال کرده‌اند که معرفی چنین مدلی تأثیر مخربی بر اینترنت باز دارد، جایی که همه می‌توانند آزادانه اطلاعات ارسال و دریافت کنند. کره جنوبی تنها کشوری است که چنین رژیمی را برای ترافیک داخلی معرفی کرده است و تاثیر این تصمیم این بود که کره جنوبی کاهش تنوع محتوای آنلاین و کاهش کیفیت (تأخیر) را برای کاربران تجربه کرده است.
  2. «سهم عادلانه» چه تأثیری بر مصرف کنندگان اروپایی خواهد داشت؟ در حال حاضر مصرف کنندگان برای دسترسی به کل وب باز مستقیماً به اپراتورهای مخابراتی پرداخت می کنند. این تصمیمات آنهاست که ترافیک اینترنت را هدایت می کند، نه خود سرویس های محتوا. اگر هزینه‌های شبکه معرفی شود، احتمالاً مصرف‌کنندگان از انتخاب کمتر، خدمات با کیفیت پایین‌تر و قیمت‌های بالاتر از طریق ارائه‌دهندگان محتوا که از طریق هزینه‌های شبکه به مشتریان منتقل می‌کنند، یا اینکه برخی خدمات دیگر به سادگی در دسترس مصرف‌کنندگان اروپایی قرار نمی‌گیرند، آسیب خواهند دید.
  3. هزینه های شبکه چه تاثیری بر مشاغل اروپایی خواهد داشت؟ اول، واضح است که بخش قابل توجهی از ترافیکی که اپراتورهای مخابراتی آن را به عنوان «ترافیک Google» توصیف می‌کنند، در واقع به مشتریان Cloud ما تعلق دارد. ارائه کارمزدهای جدید برای این ترافیک می تواند هزینه های خدمات ابری را افزایش دهد که در نهایت بر دوش مشاغل اروپایی خواهد بود. این به طور بالقوه می تواند بر جذب ابر SME تأثیر بگذارد و آنها را در شرایط رقابتی برای رقبای جهانی خود قرار دهد. این امر دستیابی به اهداف دهه دیجیتال اتحادیه اروپا در مورد تحول دیجیتالی کسب و کارها را مختل می کند.
  4. هزینه های شبکه چه تاثیری بر سازندگان و اقتصاد دیجیتال خواهد داشت؟ تحمیل «عوارض» بر پلتفرم‌ها و خدمات محتوا، موانع جدیدی را برای سازندگان محتوای اروپایی ایجاد می‌کند. اول، هزینه های جدیدی را برای این سازندگان ایجاد می کند تا محتوای آنها به مخاطبان بالقوه خود برسد. و ثانیاً، کل صنعت محتوا نگران است که هزینه‌های جدید به معنای بودجه کمتری برای ساخت و توزیع فیلم‌ها و سریال‌های اروپایی باشد.

از اولین روزهای Google، ما با اپراتورهای مخابراتی برای حمایت از رشد وب با راه حل های فنی و زیرساختی همکاری کرده ایم. این کار به ایجاد یک اینترنت باز و پر رونق کمک کرده است که در آن هر کسی با یک اتصال و ایده – “سازندگان، ناشران، شرکت های کوچک و متوسط ​​و اپراتورهای مخابراتی” می تواند از آن بهره مند شود. رابطه همزیستی بین ارائه‌دهندگان محتوا مانند Google که در برنامه‌ها، فناوری‌ها و خدمات ما سرمایه‌گذاری می‌کنند، و صنعت مخابراتی که در زیرساخت‌های آنها سرمایه‌گذاری می‌کند، تضمین کرده است که شهروندان اروپایی از اینترنت باز بهره می‌برند.

این مشاوره اکتشافی فرصتی مهم برای مردم است تا نظرات خود را در مورد بهترین روش برای حمایت از اقتصاد دیجیتال اروپا در آینده به اشتراک بگذارند. این مهم است که دیدگاه‌های همه بازیگران اکوسیستم – ارائه‌دهندگان محتوا، مصرف‌کنندگان، کاربران، شرکت‌های کوچک و متوسط، سازندگان و دیگران – در هر مرحله بعدی در نظر گرفته شود. اگر پیشنهادهایی از این مشاوره بیرون بیایند، مهم است که این ایده‌ها مبتنی بر شواهد، عاری از پیامدهای ناخواسته در مقیاس گسترده باشند و از رشد مداوم اینترنت باز در اروپا حمایت کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور