چگونه یادگیری ماشینی محتوای ارائه شده را مفید نگه می‌دارد

محتوای مشارکت‌شده درباره کسب‌وکارهای محلی نقش مهمی در کمک به مردم برای یافتن جدیدترین اطلاعات ایفا می‌کند – چه آنها به دنبال یک فروشگاه مواد غذایی هستند که تا دیروقت در Maps باز است یا ببینند مردم در مورد یک نانوایی جدید در محله چه می‌گویند. جستجو کردن. در سال 2023، روزانه حدود 20 میلیون مشارکت در Maps و Search دریافت کردیم که شامل به‌روزرسانی‌هایی برای ساعات کاری، رتبه‌بندی‌ها، عکس‌ها، نظرات، ویدیوها و موارد دیگر بود. برای اطمینان از دقیق ماندن این اطلاعات در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، از ترکیبی از فناوری و اپراتورهای ماهر استفاده می کنیم و به طور منظم با صنعت گسترده تر برای مبارزه با بازیگران بد همکاری می کنیم.

در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه چگونه سیستم های خود را به روز کرده ایم تا به ما کمک کند بیشتر از همیشه نظرات جعلی را شناسایی و حذف کنیم، و چگونه از آن در ترکیب با تکنیک های دیگر برای جلوگیری از کلاهبرداری گسترده اینترنتی استفاده کردیم. به علاوه، پیشرفتی را که در سال 2023 انجام دادیم به اشتراک می گذاریم تا محتوای ارائه شده برای همه مفید باشد.

یک الگوریتم جدید یادگیری ماشینی به ما کمک می کند تا نظرات جعلی را سریعتر دریافت کنیم

مرورها قبل از انتشار توسط سیستم‌های نظارتی ما مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند، اما کار در اینجا متوقف نمی‌شود. سیستم‌های ما به‌طور مداوم محتوای ارائه‌شده را نظارت می‌کنند و در طول زمان فعالیت‌های مشکوک را تماشا می‌کنند. سال گذشته، ما یک الگوریتم یادگیری ماشینی جدید راه‌اندازی کردیم که الگوهای بررسی مشکوک را سریع‌تر تشخیص می‌دهد. این کار را با بررسی سیگنال‌های طولانی‌مدت به صورت روزانه انجام می‌دهد – مثلاً اگر یک بازبینی یک بررسی را در چندین کسب‌وکار ارائه کند یا اگر یک کسب‌وکار افزایش ناگهانی در بررسی‌های 1 یا 5 ستاره دریافت کند. در سال 2023، این الگوریتم جدید به ما کمک کرد تا 45 درصد بیشتر از سال قبل، مرورهای جعلی را حذف کنیم.

چگونه الگوریتم جدید در عمل به متوقف کردن کلاهبرداران کمک کرد

این به‌روزرسانی برای شناسایی موارد یک‌باره و الگوهای حمله گسترده‌تر کار می‌کند. به عنوان مثال، شبکه‌ای از کلاهبرداران به دروغ ادعا کردند که در ازای هزینه‌ای کم، افراد را به کارهای آنلاین پردرآمد مانند نوشتن نظرات جعلی یا کلیک کردن روی تبلیغات در سراسر اینترنت متصل می‌کنند. الگوریتم جدید ما به لطف توانایی خود در تجزیه و تحلیل مداوم الگوها، مانند اینکه آیا یک حساب قبلاً در مورد سایر ویژگی‌های هدفمند نظر ارسال کرده است، به سرعت این افزایش در بررسی‌های مشکوک را شناسایی کرد.

از آنجا، تیم محققین ما گزارش‌های بازرگانی را که اخیراً شاهد افزایش نقدهای 5 ستاره جعلی بودند و حتی با افرادی که کلاهبرداران در پلتفرم‌های دیگر با آنها تماس گرفته بودند، تجزیه و تحلیل کردند. هنگامی که الگوها را مشخص کردیم، مانند دسته‌هایی از کسب‌وکارها که هدف قرار می‌گیرند، الگوریتم‌های خود را برای کمک به محافظت از صدها کسب‌وکار هدف در برابر بازیگران بد اصلاح کردیم.

فقط در چند هفته، بیش از پنج میلیون تلاش برای بررسی جعلی مربوط به این کلاهبرداری را دستگیر کردیم. برای جلوگیری از تأثیر این کلاهبرداری بر دیگران، ما به سرعت حساب های مخرب مرتبط با کلاهبرداری را غیرفعال کردیم و از صدها کسب و کار محافظت کردیم. ما همچنین نکاتی را در مورد کشف کلاهبرداری با کاربران به اشتراک گذاشتیم تا بتوانند آگاه و هوشیار بمانند. به لطف شناسایی و اقدام سریع ما، توانستیم به این موضوع رسیدگی کنیم و از جامعه خود محافظت کنیم.

پیشرفت ما در سال 2023

در سال 2023، به لطف فناوری به روز و تحلیلگران ماهر، گام های مهمی در برابر محتوای جعلی برداشتیم. در اینجا برخی از اقدامات کلیدی ما در سال گذشته وجود دارد که از بررسی‌های کسب و کار محلی در Google Maps و جستجو محافظت می‌کند.

  • به لطف الگوریتم های یادگیری ماشینی در حال تکامل ما، ما بیش از 170 میلیون بررسی ناقض خط مشی را از امسال مسدود یا حذف کرد بیش از 45 درصد بیشتر از سال 2022. بیش از 12 میلیون نمایه تجاری جعلی نیز حذف یا مسدود شد.
  • بهبود الگوریتم‌های تعدیل ویدیو، مانند شناسایی شماره تلفن‌های همپوشانی جعلی، به ما کمک کرد 14 میلیون ویدیوی نقض سیاست در سال 2023، 7 میلیون بیشتر از سال قبل است.
  • صاحبان کسب و کار محافظت شدند بیش از 2 میلیون تلاش توسط بازیگران بدی که سعی می‌کنند نمایه‌های کسب‌وکار را که به آن‌ها تعلق ندارد ادعا کنند – بیش از 1 میلیون بیشتر از سال 2022. و حمایت‌های موقتی برای آنها اعمال شد. بیش از 123000 کسب و کار پس از اینکه سیستم های ما فعالیت های مشکوک و تلاش های سوء استفاده را شناسایی کردند.

اقدامات قانونی و همکاری گسترده‌تر در صنعت، نقش مهمی در رویکرد ما برای مبارزه با محتوای فریبنده ایفا می‌کند.

  • در سال 2023، ما علیه یک بازیگر بدخواه که نظرات جعلی را در Google Maps پست می‌کرد و سعی می‌کرد فریبکارانه خدمات کسب‌وکارهای کوچک را دستکاری کند، شکایت کردیم.
  • برخی از نمونه‌های همکاری صنعتی در حال انجام ما شامل اشتراک‌گذاری بینش‌های متخصص در طول دوره اطلاعیه پیشرفته FTC برای مبارزه با محتوای فریبنده در اینترنت، و شرکت در بحث‌های قوانین پیشنهادی به عنوان عضوی از انجمن صنعت رایانه و ارتباطات است.

اطلاعات قابل اعتماد برای کمک به مردم برای کشف جهان حیاتی است و ما می دانیم که محتوای فریبنده این اعتماد را از بین می برد. ما متعهد به مبارزه با بررسی های جعلی هستیم، در حالی که به همکاری با تنظیم کننده ها و صنعت گسترده تر در مورد این موضوع مهم ادامه می دهیم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور