Facebook Analytics در تاریخ 30 ژوئن شاتر است

دسترسی به Facebook Analytics پس از 30 ژوئن 2021 متوقف می شود ، این یعنی بازاریابان کمتر از سه ماه به صادرات داده های خود و یافتن راه حل های دیگر فرصت می دهند.

با توجه به چگونگی اعتماد بازاریابان به Facebook Analytics برای اندازه گیری داده های تبدیل ، این اعلامیه به طور قطع کوتاه اعلام می شود.

اعلان از بین رفتن Facebook Analytics در پایان ماه ژوئن بی سر و صدا در مرکز راهنمایی Facebook for Business منتشر شد. رفتن به analytics.facebook.com اکنون کاربران را به سمت اعلان هدایت می کند ، که به شرح زیر است:

“Facebook Analytics بعد از 30 ژوئن 2021 دیگر در دسترس نخواهد بود. تا آن زمان ، شما همچنان می توانید به گزارش ها ، نمودارها و جداول صادرات و کاوش اطلاعات آماری دسترسی داشته باشید. برای صادرات داده ها به یک فایل CSV از Facebook Analytics روی دسک تاپ خود ، روی پیکان موجود در گوشه سمت راست بالای هر نمودار یا جدول کلیک کنید. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این شرکت دلیلی برای تصمیم خود در مورد شاتر کردن Facebook Analytics ارائه نمی دهد. در عوض ، کاربران را به سمت سایر ابزارهای تجاری سوق می دهد که گزینه های دقیق 1: 1 نیستند.

فیس بوک کاربران را به ابزارهای زیر تجاری جهت استفاده پس از حذف Analytics راهنمایی می کند:

  • Facebook Business Suite: به کاربران امکان می دهد حساب های تجاری Facebook و Instagram خود را مدیریت کنند. بینش دقیق درباره مخاطبان ، محتوا و روند کسب و کار را ارائه می دهد (اما برای همه در دسترس نیست).
  • مدیر تبلیغات: اجازه می دهد تا کسب و کارها فعالیتهای تبلیغات و تبلیغات فیس بوک را مشاهده ، تغییر داده و نتایج را مشاهده کنند.
  • مدیر رویدادها: می تواند به کاربران در تنظیم و مدیریت ابزارهای تجاری فیس بوک مانند پیکسل فیس بوک و API تبدیل کمک کند. همچنین گزارش اقدامات انجام شده در وب سایت ، برنامه و فروشگاه فیزیکی مشاغل.

اگر بازاریابان بتوانند با استفاده از ترکیبی از ابزارهای بالا سازگار شوند ، ممکن است بتوانند همان وظایفی را که در Facebook Analytics انجام داده اند انجام دهند.

Facebook Analytics برای اتصال داده های یک صفحه فیس بوک با داده های پیکسل فیس بوک استفاده می شود. هنگامی که داده ها متصل می شوند ، Analytics می تواند یک مسیر تبدیل بین مشتری درگیر با محتوای کسب و کار و در نهایت خرید از Facebook را نشان دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ردیابی این داده ها اخیراً دشوارتر شده است هر ابزار – با یا بدون Facebook Analytics. این به دلیل بروزرسانی در iOS 14 است که از کاربران می پرسد آیا می خواهند توسط برنامه های تلفن خود ردیابی شوند.

اگر کاربری بگوید که نمی خواهد برنامه فیس بوک آنها را ردیابی کند ، پس بازاریاب ها نمی توانند همان داده های تبدیل کاربر را از گذشته بگیرند.

باز هم ، فیس بوک دلیلی برای خاموش کردن Analytics ارائه نکرده است ، بنابراین مشخص نیست که آیا این تصمیم ارتباطی با به روزرسانی iOS دارد.

فیس بوک اهداف والایی دارد تا Business Suite را به تنها رابط تجاری که برای مدیریت فعالیت خود در فیس بوک ، اینستاگرام و مسنجر نیاز دارد ، تبدیل کند.

یک مشکل وجود دارد ، این است که Facebook Business Suite در حال حاضر فقط برای مشاغل کوچک در دسترس است.

سال گذشته هنگامی که Facebook Business Suite اعلام شد ، این شرکت اظهار داشت که قصد دارد این ابزار در سال 2021 در دسترس همه مشاغل باشد.

فیس بوک هنوز نتوانسته است این قول را دنبال کند ، یا هر نوع بروزرسانی را در مورد برنامه های خود برای گسترش گسترده ابزار ارائه دهد. شاید به روزرسانی Facebook Business Suite قبل از 30 ژوئن در دسترس باشد.

منبع: مرکز راهنمایی تجارت فیس بوک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور