رایج ترین اشتباهات در استخدام فناوری اطلاعات چیست؟

عکس پروفایل Igor Hacker Noon

ویروس کرونا ویروس تغییرات بی شماری را در روند روزمره ما ایجاد کرده است ، اما در اینجا نکته ای است که بسیاری از شما خوانندگان نیز ممکن است به آن توجه کرده باشند: مشاغل برنامه نویسی و برنامه نویسی کامپیوتر سر به فلک کشیده است. بنابراین ، یک جهان کامل به روی متخصصان فناوری اطلاعات ، حرامزاده های خوش شانس باز است … با این وجود ، منابع انسانی هنوز در تلاشند تا نامزد کامل خود را پیدا کنند. پس این س arال پیش می آید: چرا چنین است؟

برای پاسخ به این سوال من مصاحبه ای انجام داد با یکی از برترین شرکت های منابع انسانی در روسیه – Unicornsearch ، به رهبری داریا بارکووا.

موضوع اصلی بحث ما بود اشتباهاتی که استخدام کنندگان مرتکب می شوند. من معتقدم این اطلاعات می تواند هم برای افراد جویای کار و هم برای منابع انسانی مفید باشد. چرا؟ اول این که آنها برای یافتن کاندیداهای کامل مبارزه نخواهند کرد و دوم اینکه آنها یاد خواهند گرفت که تعیین کنند آیا ارزش دارد به یک پرونده رسیدگی کند یا چیز خوبی در انتظار نیست.

بدون نگرانی بیشتر ، بیایید غواصی کنیم.

اشتباه شماره 1

معمولاً منابع انسانی فراموش نکنید که محدودیت های حقوق و دستمزد را ذکر کنید در شرح شغل. و این یک واقعیت است که باید بخاطر بسپارید ، کارشناسان IT از این کار متنفر هستند زیرا هرکسی مفهوم متفاوتی از پول “خوب” دارد. مثل وقتی است که بچه ای به جای وسیله نقلیه الکتریکی کت دریافت کند. خیلی خوشایند نیست ، درسته؟

بعضی اوقات ، استخدام کنندگان باند دستمزد را شامل می شوند اما فراموش نکنید که بازار فعلی را بررسی کنید و به سادگی به اطلاعات منسوخ شده اعتماد کنید ….

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور