AMA با موسیقیدان تبدیل شده به بازاریاب رشد ، Gaetano DiNardi

عکس پروفایل نویسنده

@برایان والاسبرایان والاس

بنیانگذار @ NowSourcing. همیار @ Hackernoon ، مشاورGoogleSmallBiz ، Podcaster ، اینفوگرافیک

پرسش – بسیاری از اوقات ، ما از زبان فن آوران خواهیم شنید “نرم افزار دنیا را می خورد”. من و شما احتمالاً با این موضوع مخالف هستیم زیرا می دانیم که بسیاری از هوشهای خلاق دیگر برای افزودن به تصویر وجود دارد.

الف – ممکن است نرم افزار دنیا را بخورد ، اما به چه قیمتی برای بشریت است؟ آیا ما تنبل می شویم؟ یا فقط ذهنمان فرسوده است یا حواسمان پرت است؟

معتاد بودن به برنامه ها هیچ راهی برای خسته شدن یا افسردگی نیست. ما نباید مردم را تشویق کنیم که مباهاتگر بیهوده دیجیتالی باشند.

اتوماسیون ممکن است بیش از منفعت ضرر داشته باشد ، به ویژه در دنیای B2B ، زیرا فروش و بازاریابی را با مقادیر ناپسند اسپم و دنباله های ایمیل ناکارآمد آزار داده است.

در مورد حباب ارزیابی SaaS چطور؟ آیا نرم افزار زیاد است؟ آیا بیش از حد بسیاری از راه حل های نرم افزاری یکدیگر را کپی می کنند و کارهای مشابه را انجام می دهند؟

نکته نهایی: نرم افزار برای کاربر نهایی مانند یک ذره بین است. این باعث افزایش زندگی برای کسانی می شود که به درستی از آن استفاده می کنند و زندگی هایی را که سو abuse استفاده می کنند از بین می برد.

س – شما ترکیبی جالب از نوازنده ای هستید که به یک بازاریاب دیجیتال تبدیل شده است. فکر می کنید چرا بسیاری دیگر از موسیقیدانان از بازاریابی استقبال نمی کنند؟

الف – آیا قبلاً جمله “اشتیاق خود را دنبال کنید” شنیده اید؟ …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور