در آخرین مقاله خود، Microsoft Advertising مجموعه ای از به روز رسانی ها را برای ویژگی های مختلف با هدف کمک به تبلیغ کنندگان در به حداکثر رساندن بودجه کمپین تبلیغاتی، دستیابی به مخاطبان جدید و افزایش گزینه های تبلیغاتی برای عمودهای خاص برجسته کرد.
6 به روز رسانی برای تبلیغات مخاطب
در اخبار این ماه شش بهروزرسانی برای Audiences Ads منتشر شد که از سیگنالهای هدف مصرفکننده مانند جستجوها، فعالیتهای وب و دادههای نمایه استفاده میکند.
این دادهها به برندها اجازه میدهد تا مخاطبانی را که آماده تبدیل در MSN، Microsoft Edge، Outlook.com و مکانهای ناشر دیگر هستند، هدف قرار دهند.
خودکارسازی پیشنهادهای بلادرنگ برای تبدیل یا بودجه
برای ساده کردن مناقصه، مایکروسافت در حال گسترش حداکثر تبدیل و CPA هدف است.
این ویژگیها به مایکروسافت این امکان را میدهند که بهطور خودکار پیشنهادهای بلادرنگ را برای بیشترین تبدیل یا میانگین CPA هدف (هزینه هر اقدام) در یک بازه زمانی 30 روزه تنظیم کند.
در دسترس بودن تبلیغات مخاطب گسترده
علاوه بر ویژگیهای جدید مناقصه، مایکروسافت تبلیغات مخاطبان خود را در ماه آگوست به 58 بازار جدید گسترش داد که اکنون 187 بازار را در سراسر جهان پوشش میدهد.
هدف گذاری پیش بینی با هوش مخاطب
هدفگذاری پیشبینیکننده برای تبلیغات مخاطب که اخیراً منتشر شده است، از هوش مخاطب مایکروسافت برای یافتن مخاطبانی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن دارند اما توسط برندها در نظر گرفته نمیشوند، استفاده میکند.
قرار دادن در میان بازیهای گاه به گاه مایکروسافت در رایانههای ویندوز
مایکروسافت در حال راه اندازی چندین مکان جدید برای Audience Ads است که از رابط های بازی رایانه ای ویندوز شروع می شود. انتظار می رود تا سال 2024 برای همه بازی های مایکروسافت کژوال در دسترس باشد.
تبلیغات برای کاربران برنامه Microsoft 365
در این ماه، مایکروسافت در حال انتشار آگهیهای مخاطب جدید در برنامه رایگان Microsoft 365 برای مصرفکنندگان در ایالات متحده است. بازارهای اتحادیه اروپا می توانند آن را برای اندروید در ژانویه 2024 انتظار داشته باشند.
تبلیغات ویدیویی و CTV
آگهیهای ویدیویی و CTV که در DMEXCO اعلام شدهاند، برندها را از طریق ویدیوی آنلاین و شرکای تلویزیونی متصل به مخاطبان با ارزش در مقیاس بالا متصل میکنند.
بهروزرسانیهای تبلیغاتی مایکروسافت برای خدمات عمودی و حرفهای
مایکروسافت برای گسترش جذابیت خود، کمپین های هتل خود را به کمپین های اقامتی تغییر نام می دهد تا اقامتگاه هایی فراتر از هتل های سنتی را در بر گیرد.
مایکروسافت همچنین تبلیغات عمودی بیشتری را در سراسر شبکه شریک جستجوی خود منتشر کرد، از جمله تبلیغات کارت اعتباری و Property Promotion.
مایکروسافت به عنوان یک صنعت ابتدا تبلیغات تبلیغاتی املاک را برای اجاره تعطیلات با هدف مشتریان اجاره ای تعطیلات معرفی کرد.
مایکروسافت قصد دارد تبلیغات خدمات حرفه ای بیشتری را اضافه کند که شامل خودرو و تورها و فعالیت ها می شود.
پست وبلاگ مایکروسافت با یادآوری به تبلیغکنندگان به پایان میرسد که بتا باز Performance Max را برای راهحلهای پیشبینیکننده و گردش کار خودکار امتحان کنند.
بهروزرسانیهای گسترده، تعهد مستمر مایکروسافت به ارائه ابزارهای قدرتمند برای برندها و تبلیغکنندگان را برای دستیابی به مخاطبان مناسب برای به حداکثر رساندن تبدیل نشان میدهد.
تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock