چگونه «جستجو» به ارتباط افراد نیازمند به یک خط تلفن 24 ساعته کمک کرد

یادداشت سردبیر: هشدار محتوا: این داستان حاوی ارجاعاتی به خشونت خانگی و سوء استفاده جنسی است.

زمانی که من تصمیم گرفتم بنیاد Aks را ایجاد کنم، چشم انداز ساده بود: فضایی امن برای بازماندگان خشونت خانگی و تجاوز جنسی که بدون قضاوت شنیده شوند، خودشان انتخاب کنند و احساس اعتبار کنند. در آن زمان، هیچ شماره تلفن بحران 24 ساعته در هند وجود نداشت – و من می دانستم که باید تغییر کند. و به لطف مشارکت با Google، خط راهنمایی ما در سراسر کشور به مردم دسترسی پیدا می کند.

زمانی که برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشدم در ایالات متحده تحصیل می کردم، با یک مرکز بحران برای خشونت خانگی و سوء استفاده جنسی کار می کردم. در آنجا، متوجه شدم که بازماندگان واقعاً از چه نوع مشاوره ای می توانند بهره ببرند و وقتی به هند بازگشتم، می خواستم همان مدل را به خانه بازگردانم. چهار سال بعد، به لطف تیمی از افراد پرشور و سخت کوش واقعا باورنکردنی، طرح مداخله و پیشگیری از بحران Aks متولد شد.

Aks یک خط بحران 24 ساعته، یک خط قانونی برای کمک و برنامه های آموزش جامعه برای اهداف پیشگیری دارد. متأسفانه، بازماندگان سوء استفاده اغلب ساکت می شوند و با انزوا از جامعه مواجه می شوند. داشتن منابعی برای احساس حمایت و قدرت برای انتخاب کردن برای خود می تواند دنیای متفاوتی را برای یک فرد ایجاد کند.