بهبود عملکرد و خوانایی • Yoast

خوشحالیم که آخرین نسخه Yoast SEO را اعلام کنیم. این به روز رسانی بر بهبود عملکرد، رفع اشکالات و بهبود ویژگی های ما تمرکز دارد. فراموش نکنید که ویژگی هوش مصنوعی مولد ما را که اخیراً راه اندازی شده است بررسی کنید! در اینجا Yoast SEO 21.3 است.

بهبود عملکرد

با طراحی، Yoast SEO ابرداده های تصویر را برای هر پست پس از ذخیره ذخیره می کند، که ما در چندین ویژگی مانند خروجی طرحواره استفاده می کنیم. این بدان معناست که برای وب‌سایت‌های بزرگ‌تر با تصاویر زیاد، انتشار یا ویرایش یک پست ممکن است بیشتر از حد انتظار طول بکشد، به خصوص اگر یک پست حاوی تعداد زیادی از آن تصاویر باشد.

با Yoast SEO 21.3، با بهره گیری از مدیریت ذاتی هر ویرایشگر با تصاویر، بهبودی را برای این کار منتشر کردیم. این به ما امکان داد تا تماس‌ها با پایگاه داده را که این تاخیرها را در وهله اول ایجاد می‌کرد، متوقف کنیم. برای ترکیبی از ویرایشگرها و بلوک‌هایی که کار می‌کردند، ما متوجه کاهش قابل توجهی در مدت زمان پس از ذخیره در تست‌های معیار خود شدیم. البته، پیشرفت ها به شدت به ویرایشگر مورد استفاده برای ایجاد پست و بلوک های تصویر اضافه شده به محتوای پست بستگی دارد.

بهبود پیچیدگی کلمات در Premium

بهبود خوانایی بخش مهمی از ایجاد محتوای با کیفیت بالا است. این یکی از دلایلی است که ابزارهای مورد نیاز برای کمک به نوشتن آن محتوای عالی را در اختیار شما قرار می دهیم. زبان شناسان داخلی ما همیشه سخت کار می کنند تا این ابزارها را تا حد امکان خوب و مفید بسازند. در Yoast SEO 21.3، تیم ما ویژگی پیچیدگی کلمه موجود در Yoast SEO Premium را به روز کرد.

کلمه ارزیابی پیچیدگی کلمات پیچیده را علامت گذاری می کند تا بتوانید آنها را با جایگزین های ساده تری جایگزین کنید. این کار درک متن شما را آسان تر می کند.

در Yoast SEO 21.3، ما دقت این ارزیابی را در انگلیسی با تشخیص اشکال جمع بیشتر کلمات غیر پیچیده بهبود بخشیده ایم. مثلاً شکل جمع دانشگاه ها دیگر به عنوان یک کلمه پیچیده علامت گذاری نمی شود، درست مانند شکل مفرد دانشگاه.

هوش مصنوعی مولد در Yoast SEO Premium

به عنوان یادآوری، در Yoast SEO 21.0، یک ویژگی خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی را اضافه کردیم که باعث می‌شود به سرعت عناوین و توضیحات متا تولید کنید. با استفاده از این فناوری پیشرفته، می توانید محتوا و ابرداده خود را به طور موثرتری بهینه کنید و در زمان و منابع ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

اکنون به Yoast SEO 21.3 به روز رسانی کنید

اکنون به آخرین نسخه Yoast SEO ارتقا دهید و از عملکرد بهتر، ویژگی های پیشرفته و بهینه سازی آسان تر SEO بهره مند شوید. اگر به Premium بروید، می‌توانید از فناوری تقویت‌شده هوش مصنوعی ما برای دستیابی سریع به نتایج عالی استفاده کنید. به روز رسانی امروز را دانلود کنید و دید خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور