آیا مدیریت شهرت آنلاین بخشی از اهداف کسب و کار شماست؟ مهمتر از همیشه این است که با تقویت حضور آنلاین مثبت، بهترین قدم خود را برای مشتریان، شرکا و کارمندان بالقوه بهکار بگیرید.
مدیریت خوب شهرت آنلاین برای برند شما با نتایج جستجو و سایت های بررسی آنلاین شروع می شود. اکثر پروژههای مدیریت شهرت دیجیتال ما در Go Fish Digital حول سرکوب نتایج منفی جستجو و بررسی بهبود رتبهبندی سایت میچرخند. بهینه سازی این حوزه ها شروع خوبی برای کنترل نحوه درک برند شماست.
مطالب مرتبط:
اما جاهای دیگری وجود دارد که ممکن است احساسات منفی در مورد برند شما ظاهر شود. اگر قرار است مدیریت شهرت آنلاین برای شما یا کسب و کارتان مورد توجه قرار گیرد، مهم است که برای این کانال هایی که اغلب نادیده گرفته می شوند، استراتژی ایجاد کنید.
1. تکمیل خودکار و جستجوی مرتبط
حتی قبل از اینکه جستجوگر به SERP های شما برسد، با پیش بینی های تکمیل خودکار موتور جستجو مواجه می شود. مطمئن باشید که یک عبارت منفی مانند “شکایت”، “کلاهبرداری” یا “دعوی قضایی” که در اینجا ظاهر می شود بلافاصله بر شهرت برند شما تأثیر می گذارد.
بخش «جستجوی مرتبط» را نیز نادیده نگیرید. اگرچه این پیشبینیها در پایین SERP در Google و Bing ظاهر میشوند، یک کاربر کنجکاو با این عبارات برخورد میکند – که اغلب با عبارتهای تکمیل خودکار متفاوت هستند.
باز کردن الگوریتم دقیق برای چگونگی انجام این پیشبینیها دشوار است. اما ما می دانیم که عواملی مانند حجم جستجو، تازگی جستجوها و مکان جستجوگر بخشی از معادله هستند. ما با مشتریان بر روی ایجاد یک برنامه محتوا و بهینهسازی کار میکنیم تا تعداد عبارات مثبتی را که در تکمیل خودکار میبینیم افزایش دهیم و بر پیشبینیها تا حد امکان تأثیر بگذاریم تا کلمات کلیدی منفی را جایگزین کنیم.
2. مردم همچنین جعبه می پرسند
People Also Ask در چند سال گذشته یک موضوع داغ در دنیای سئو بوده است، اما اغلب به عنوان یک شاخص شهرت نادیده گرفته می شود. درست مانند تکمیل خودکار، پیشبینیهای اینجا میتوانند به شکلگیری ادراک عمومی کمک کنند. ما سوالاتی در رابطه با فراخوان محصول، ایمنی محل کار، مطبوعات بد و هر چیزی که در این بین وجود دارد دیده ایم. این ویژگی SERP بیشتر و بیشتر ظاهر می شود، اما اغلب زمانی که مدیران برند احساسات آنلاین را زیر نظر دارند، از بین می رود.
ما چند استراتژی مفید برای تبدیل یا سرکوب افراد منفی پیدا کردهایم. همچنین با طرحواره و محتوای شخص ثالث سؤال بپرسید. به عنوان بخشی از داشبورد ORM شما، توجه به آنچه که در این بخش از SERP های مربوطه ظاهر می شود، مفید است.
سوالی در مورد مردم نیز از منظر SEO یا ORM می پرسند؟ با دنبال کردن لینک انتهای این پست با تیم ما تماس بگیرید.
3. چرخ فلک های ویدئویی
در حالی که ما در مورد ویژگی های SERP هستیم، باید در مورد چرخ فلک های ویدیویی صحبت کنیم. ممکن است کانال YouTube برند شما در حال حاضر مملو از مرورهای کلی محصول/خدمات، نکات برجسته فرهنگ محل کار، توصیفات مشتری و سایر محتوای شهرتساز باشد. اما تضمینی برای نمایش همه این ویدیوها در چرخ فلک وجود ندارد. ما دیدهایم که کسبوکارهایی با شهرت بینظیر قربانی یوتیوببر عصبانی یا مشتری قبلی شدهاند که ناراحتیهای خود را در یک ویدیو نشان میدهد. با عنوان یا تعداد بازدید مناسب، این ویدیوها می توانند از محتوای متعلق به شما عبور کرده و در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوند.
استراتژی ما در اینجا این است که ویدیوهای موجود را تبلیغ کنیم یا ویدیوهای جدیدی ایجاد کنیم که در نهایت بتوانند هدف منفی را حداقل خارج از سه ویدیوی اول در یک چرخ فلک سرکوب کنند. این یک عنوان جذاب و بهینه شده برای کلمات کلیدی، اطلاعات مفید برای بیننده، و توزیعی است که حداکثر بازدید را به خود اختصاص دهد.
4. نام های اجتماعی و وب
خوب، بنابراین رتبه بندی جستجو، تکمیل خودکار، بررسی سایت ها و سایر ویژگی های منحصر به فرد SERP خود را مشخص کرده اید. در مورد نظارت بر گفتگوی مشتریان گذشته، حال و آینده آنلاین چطور؟ به هر حال، هر گفتگو در کانال های اجتماعی شما فرصت دیگری برای مردم است تا برند شما را ارزیابی کنند. شاید شما در حال حاضر یک شخص مورد علاقه رسانههای اجتماعی در تیم داشته باشید که میتواند به هر سؤالی در فیسبوک یا توییتر پاسخ دهد، اما در مورد مکالماتی که خارج از کانالهای اجتماعی متعلق به شما اتفاق میافتد چطور؟
نظارت بر ذکر نام تجاری بدون برچسب یا هر چیزی که خارج از محدوده اختیارات صفحات خودتان است، مهم است. ابزارهایی مانند شکست و BuzzSumo برای انتخاب نام تجاری شما در گروههای فیسبوک، سابردیتها، تابلوهای پیام آنلاین و هر چیزی که بین آنها قرار میگیرد، عالی هستند. برای هر چیز دیگری، آماده به کار قدیمی مانند Google Alerts یا ابزار نظارت بر صفحه مانند ویژوال پینگ راههای ساده و رایگانی برای شناسایی و مقابله با تهدید شهرت قبل از بدتر شدن آن هستند.
5. Glassdoor/در واقع
به نظر می رسد سایت های بررسی کارمندان مانند Glassdoor و Indeed مکان های آشکاری برای کنترل شهرت شرکت شما هستند. با این حال، سازمانهای زیادی را دیدهایم که معتقدند، مگر اینکه جستجوگر جویای کار باشد، رتبهبندی ستارهها و بررسیها در این سایتها واقعاً مهم نیست. حقیقت این است که هر چیزی که یک جستجوگر به صورت آنلاین در درک خود از نام تجاری می بیند، و Glassdoor و Indeed تقریباً همیشه در جستجوی نام های تجاری در رتبه های بالایی قرار می گیرند. شرکتی که برای کارکنان خود ارزش قائل است، احتمالاً برای مشتریان خود ارزش قائل است.
چند راه مختلف برای بهبود رتبه بندی ستاره در اینجا وجود دارد. هم Glassdoor و هم Indeed کارفرمایان را تشویق میکنند که درخواست بررسی کنند، و Glassdoor حتی قالبهای ایمیل رایگان را برای دریافت نظرات جدید از گروههای مختلف کارمند ارائه میدهد. ما همچنین از دانش خود در مورد دستورالعمل های بررسی این سایت ها برای تأیید مجدد یا حذف برخی از نظرات منفی استفاده می کنیم.
با این مناطق نادیده گرفته شده در رادار شما، استراتژی ORM شما در سال جدید بسیار جامع تر خواهد بود. برای راهنماییها و ترفندهای بیشتر، یا اینکه بدانید چگونه Go Fish Digital میتواند به برند شما کمک کند شهرت خود را بهبود بخشد، میتوانید با ما تماس بگیرید. اینجا.
اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید
*ضروری